Aktív és már visszavonult sportolók egész sora tűnik fel az MBH Bank napokban elindult új kampányában, de a megszokottól eltérően nem a pályán, hanem szurkolóként. Hiszen a bank kampányfilmjének fő üzenete az, hogy világhírű sportolóink mellett mindenki megérdemli a szurkolást, aki küzd valamilyen kitűzött célért.
Tévében, interneten és köztéri felületeken is találkozhatott már a közönség az MBH Bank új kampányával, melyet kifejezetten az olimpia idejére időzítettek, és témáját is ehhez hangolták. A kampány célja, hogy
felhívja a figyelmet a szurkolás és a támogatás fontosságára.
Egyúttal azt is hangsúlyozza, hogy nem csak világeseményeken, hanem a hétköznapokban is van miért drukkolni, mindenkinek kijár a támogatás.
A kampány fő üzenete egyszerű és erőteljes: Szurkoljunk. Egymásnak. A Foci EB időszaka alatt megkezdett érzékenyítő kampány az olimpiára hangolódva folytatódik, és továbbra is a biztatás és támogatás fontosságát hangsúlyozza.
Az MBH Bank, a Magyar Olimpiai Bizottság stratégiai partnereként és a Magyar Olimpiai Csapat hivatalos bankjaként, fontos szerepet vállal a sportolók támogatásában. A kampányfilmben a sportikonok hétköznapi helyzetekben jelennek meg, ahol együtt lelkesítenek és drukkolnak másokkal. Ez a kampány arra ösztönzi a nézőt, hogy mindenkit megünnepeljünk, aki a saját útját járva küzd a mindennapi győzelmekért. A biztatás mindenkinek jár, és nem szükséges hozzá sportesemény, hogy szurkolók legyünk.
Bár a forgatás időpontja egybeesett az olimpiai felkészülés időszakával, a sportolók fontosnak érezték, hogy személyesen is erősítsék ezt az üzenetet, ezért pár órára rendelkezésre álltak az MBH Bank és ügynöksége, a Whitedog Media kérésére. Először meglepődtek, hogy nem sportolás közben mutatják be őket, de kiválóan teljesítettek civil szerepeikben is.
( onBRANDS )