A vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotify-jal, a világ legnépszerűbb zenei előfizetési szolgáltatásával, hogy jelenlegi és új foodora PRO ügyfelei számára hozzáférést kínáljon a Spotify Premium szolgáltatáshoz minden európai piacán, beleértve Magyarországot is.
A partnerség keretében a foodorások a Spotify Premium négy hónapos ingyenes próbaverziójához férhetnek hozzá. Az ajánlat minden foodora PRO tag számára elérhető, aki korábban még nem iratkozott fel a Spotify Premiumra.
- az együttműködés lehetővé teszi a foodora PRO tagok számára, hogy felfedezzék a Spotify Premium szolgáltatását
- az új partnerséggel a foodora célja, hogy gazdagítsa előfizetési modellje, a foodora PRO kínálatát
- ez a legelső partnerség, amelyet a foodora PRO ügyfelei számára indítottak Magyarországon
“Ez az első alkalom, hogy a foodora ilyen jellegű partnerséget kötött PRO ügyfelei számára – egy stratégiai mérföldkő az ügyfélélmény folyamatos javítása és a foodora PRO által kínált kedvezmények bővítése felé. Az együttműködésünk a Spotify-jal nagy előnyökkel jár a foodora felhasználók számára, és előkészíti az utat a jövőbeli hasonló partnerségek előtt.” – mondta Szauter Zsolt, a foodora marketing igazgatója.
A foodora e-mailben küldi el a PRO felhasználóknak az ajánlat beváltásához szükséges információkat, beleértve a Spotify nyitóoldalára mutató linket, ahol feliratkozhat az ingyenes próbaverzióra.
( onBRANDS )