A BARCELONA STADIONJÁNAK SPOTIFY CAMP NOU LESZ A NEVE

Az FC Barcelona és a Spotify hosszú távú stratégiai partnerséget köt a sport és a szórakoztatás terén.

A globális audio streaming platform első ízben a Barcelona stadionjának névadó partnere lesz, amely Spotify Camp Nou névre változik. A Spotify mind a férfi, mind a női csapat mezeken is megjelenik. A hírek szerint a katalánok 2034-ig 435 millió eurót kapnak a Spotifytól.

A partnerség jövőképe egy új platform létrehozása, amely segíti a művészek és az FC Barcelona globális szurkolói közösségének interakcióját.

A Spotify-val való együttműködés a klub azon céljának is részét képezi, hogy

proaktívan keressen olyan partnereket, akik osztoznak a márkáját meghatározó értékekben és filozófiában,

és ezzel egyidejűleg lehetővé teszi, hogy megőrizze globális benchmark státuszát a játéktereken belül és kívül az egyre erősödő versenykörnyezetben.

“Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy bejelenthetünk egy úttörő szövetséget egy olyan világhírű szervezettel, mint a Spotify. Ez a partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy továbbra is közelebb hozzuk a klubot szurkolóihoz, és egyedülálló élmények révén még inkább a Barça család részének érezzék magukat, és két tevékenységet egyesít, mint például a szórakoztatás és a futball, lehetővé téve számunkra, hogy új hallgatókkal léphessünk kapcsolatba szerte a világon. Ez egy olyan szövetség is, amellyel folytatjuk a lépéseket előrehaladását ebben az új korszakban, és amely ismét bizonyítja azt az innovatív jelleget és a kiválóság folyamatos keresését, amelyek megkülönböztetik a Barcát, és egyedülálló klubbá tették a világon.” – mondta Joan Laporta, az FC Barcelona elnöke.

„Nem is lehetünk nagyobb izgalomban, mint hogy az FC Barcelonával együttműködve egyesítjük a zene és a futball világát. Együttműködésünk globális színteret kínál a művészek, a játékosok és a rajongók számára a Spotify Camp Nou-ban. Mindig arra használtuk marketingbefektetésünket, hogy felerősítsük a művészeket, és ez a partnerség ezt a megközelítést új léptékbe fogja emelni. Izgatottan várjuk, hogy új lehetőségeket teremtsünk, hogy kapcsolatba léphessünk az FC Barcelona világméretű rajongótáborával. A Spotify küldetése, hogy felszabadítsa az emberi kreativitásban rejlő lehetőségeket, támogassa a művészeket, hogy megélhessenek művészetükből, és kapcsolatot teremtsen a rajongókkal. Hiszünk abban, hogy ez a partnerség számos lehetőséget teremt e küldetés egyedi, ötletes és hatásos megvalósítására.” – nyilatkozta Alex Norström, a Spotify Freemium üzleti vezérigazgatója.
( onBRANDS )