Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását.
Nagyszabású sajtótájékoztatón jelentették be július elején Milánóban, hogy teljes körű szolgáltatással megkezdik a Chery Grouphoz tartozó Omoda és Jaecoo márkájú autók forgalmazását Olaszországban. A kínai vállalat ezzel folytatta európai terjeszkedését, melynek keretében februárban a spanyol, majd júniusban a lengyel piacon jelentek meg.
Az Omoda márka fő célcsoportját
az egészséges életmódot és a fenntarthatóságot középpontba helyező fogyasztók jelentik.
A brand a mobilitás új útjainak felfedezője, folyamatosan tágítja a „zöld” utazás határait, és arra törekszik, hogy a fiatal vásárlók számára divatos, fejlett dizájnnal és jövőbeli technológiával rendelkező autókat kínáljon. A Jaecoo elsősorban a városok új elitjét szólítja meg, a „From Classic, Beyond Classic” koncepciót követve, és elkötelezte magát amellett, hogy úttörő szemlélettel áttörje a globális terepjáró-piac korlátait, különleges és gyönyörű stílusával egy új off-road trend élére állva.
Olaszország Európa egyik legnagyobb autóipari piaca, valamint az Omoda és a Jaecoo európai terjeszkedésének fontos állomása. Az új energiával működő járművekre történő átállás ugyan megkezdődött az olaszoknál is, azonban viszonylag lassan halad, ami egyben komoly lehetőségeket kínál az ezt az irányt képviselő gyártók számára. Különösen igaz ez az Omoda és a Jaecoo esetében, amelyek az olasz piac elvárásaihoz igazodva a magas színvonalat és a személyre szabott kiszolgálást kiemelten kezelik.
„Az Omoda & Jaecoo sikeres olasz piacra lépése mögött a márka „európai stratégiájának” folyamatos erősítése és termékeink versenyképességének állandó javítása áll. A jövőben az Omoda & Jaecoo erős nemzetközi erőforrásait kihasználva aktívan részt vesz a globális autóipari ökoszisztéma kiépítésében, átírja a globális autóipari tájképet, és vezetni fogja a mobilitás új korszakát” – jelentette ki Shawn Xu, az OMODA & JAECOO vezérigazgatója.
Az eseményen az Omoda & Jaecoo bemutatta márkafejlesztési stratégiáját, globális pozícióját és termékinnovációs eredményeit is. A márka 2030-ig megfogalmazott stratégiája szerint
az Omoda & Jaecoo várhatóan több mint 60 piacra fog belépni,
és több mint 3000 értékesítési partnerrel dolgozik majd. Olaszországban az Omoda & Jaecoo már több mint 30 helyi autókereskedővel lépett partnerségre, hogy 50 bemutatótermet hozzon létre olyan fontos városokban, mint Róma, Milánó és Torino. A tervek szerint benzines, tisztán elektromos és hibrid modelleket is piacra dobnak majd Olaszországban, hogy kiszolgálják a helyi fogyasztók igényeit.
Szeptemberben érkezik hozzánk az Omoda 5
A Chery Group Omoda 5 modellje idén szeptembertől lesz kapható Magyarországon. A Chery autóinak behozatalára a Hovány Kft. és a Petrányi Autó Kft. hozott létre közös importőr céget Genius Automotive Europe Kft. néven, így a kínai gyártó járművei természetesen a tulajdonosok márkakereskedéseiben is elérhetők lesznek. Az Omoda 5 1,6-os benzines crossover ára, alapfelszereltséggel 10 millió forint lesz. Várhatóan idén novembertől a jármű tisztán elektromos változata is kapható lesz majd nálunk.
Az 1997-ben alapított Chery a legnagyobb kínai autóexportőr. A cég tavaly közel 1,9 millió járművet adott el, ebből 900 ezret külföldön. A társaság rendelkezik európai gyártóbázissal is, Barcelonában van üzemük, Németországban pedig fejlesztőközpontot működtetnek.
( onBRANDS )