A SPAR piacra dobott egy új párizsit Zsozé Atyával karöltve. Az új márkát az internet népe hívta életre, miután a közösségi médiában ismert tiktoker meglátogatta a bicskei Regnum húsüzemet és beindult a komment szekció.
Közkívánatra megszületett a Zsárizsi, amely egy limitált kiadású sertés párizsi. Látszólag ugyanolyan Made-in-Bicske sertéstermékről van szó, mint a többi, amit a SPAR polcain találunk, azonban mégis más.
A Zsárizsi a demokrácia jelképe, a komment szekció győzelme. Különleges története tavasszal kezdődött, amikor a SPAR vendégül látta Zsozé Atyát a bicskei húsüzemben, hogy a fiatalok által szentként tisztelt véleményvezér élőben láthassa a precíz és tiszta munkát, ahogy a friss húsok, illetve a szalámik, párizsik is készülnek. A vizit extra jóra sikerült, Zsozé Atya videóit sok százezren látták, de azért megkapta a magáét a követőitől: ha már ennyire közel került a piacvezető húsüzemhez, miért nem gyárt saját párizsit?
“Mi, sparosok értjük a poént, így piacra dobtunk egy új, előrecsomagolt párizsit „Zsozé Atya ajánlásával”. Ez is ugyanolyan magas minőséget képvisel, mint más termékeink, amelyek a Regnum Húsüzemből kerülnek a polcokra, de a csomagolása jelentősen eltér a megszokottól. Bízunk benne, hogy sok mosolyt tudunk a vásárlók arcára csalni.” – mondta Németh Károly, a SPAR Magyarország marketingvezetője.
A glutén-, szója- és laktózmentes Zsárizsit az INTERSPAR és a SPAR Extra üzletekben lehet megvásárolni. Egyelőre 100 grammos kiszerelésben kapható, és 20 ezer darab keresi új gazdáját.
( onBRANDS )