A PORT KÉSZÍTI AZ ÁRULÓK HIVATALOS KÍSÉRŐ MŰSORÁT

A műsor hátterébe, titkaiba engednek betekintést, miközben felvonultatja a műsor szereplőit, készítőit is.

A kereskedelmi televízió műsorához egy online programmagazin biztosítja a háttérműsort! Kezet fogott az RTL és a PORT, hogy a nézők pénteken és vasárnap se maradjanak Az Árulók nélkül.

Új formátum! Szeptember 27-én 19:50-kor indul Az Árulók – Titkok a kastélyból című kibeszélőshow a PORT-on, amely Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban című műsor hátterébe, titkaiba enged betekintést, miközben felvonultatja a műsor szereplőit, készítőit is. Péntekenként és vasárnaponként a programportál stúdiójába érkeznek a hét kiesett játékosai, valamint olyan hozzáértők, akik a műsor aktuális tematikája mentén segítenek megérteni a játékmenetet.

Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban hétfőn a 2. évadával tért vissza az RTL képernyőjére. 22 híresség küzd egymással három hétig egy Tudor-stílusú kastélyban, hogy túléljék a “gyilkosságsorozatot”, és megszerezzék az akár 20 millió forintos fődíjat. A cél: a rejtőzködő Árulók leleplezése, akik ártatlan társaik ellen fordulnak. A résztvevőknek mentális erőre és jókora taktikai érzékre is szükségük van ahhoz, hogy a végére járhassanak, ki kiben bízhat.

Az első, szeptember 27-i adásba Nyári Gábor szenior kreatív producer és Vadon János műsorvezető, két nappal később pedig, szeptember 29-én Lakatos László humorista érkezik. A műsorvezető pedig az a Péter Dávid lesz, aki a programmagazinban atomjaira szokta szedni a műsorokat. Most is ezt teszi majd, egy túsztárgyaló segítségével.

“Ez az együttműködés mérföldkő a hazai médiában, hiszen eddig nem volt példa arra, hogy egy külsős digitális platform saját gyártású háttérműsort készítsen egy kereskedelmi csatorna zászlóshajós műsorához. Az Árulók – Titkok a kastélyból videocast-ot a PORT készíti házon belül, saját stúdióban, ugyanakkor az RTL szakembereivel együttműködve” – avatott be a részletekbe Molnár Barbara, a programportál kiadójának ügyvezetője, aki elárulta azt is, hogy ha a nézők megszeretik ezt a formátumot, akkor anyavállalatukkal, az Indamediával hosszabb távon is gondolkodnak majd hasonló műsorokban.
( onBRANDS )