WOSSALA ROZINA IS AZ ALDI MÁRKÁT ERŐSÍTI

Hetente osztanak meg izgalmas és könnyen elkészíthető recepteket az ALDI YouTube-csatornáján. 

Az ALDI Magyarország mindig is nagy hangsúlyt fektetett jelenlétére a közösségi médiában, ahol a vállalat rajongói számára folyamatosan izgalmas és kreatív tartalmakat kínál.

A platformspecifikus posztok nemcsak az ALDI világát és életérzését tükrözik, hanem az adott közösségi felületek

különböző korosztályainak igényeit is figyelembe veszik.

A cég több mint 10 éve indította útjára Facebook-oldalát, amelynek mára védjegye a szóviccek ötvözése az egyedi képi világgal. Az ALDI frappáns szóviccei és kreatív posztjai gyakran válnak mémekké, és a sajtó is rendszeresen méltatja ezeket a „szellemesen szórakoztató” tartalmakat, amelyek nemcsak a közönség körében aratnak sikert, hanem szakmai körökben is elismerést váltanak ki. Hasonlóan sikeres az ALDI TikTok-csatornája is, amely a hazai kiskereskedelmi szektorban több feliratkozóval büszkélkedhet, mint bármelyik más versenytársa.

A vállalat 28 000 feliratkozóval rendelkező Youtube-csatornáján nem csupán short videók, hanem számos vállalati és HR-jellegű tartalom, illetve podcast is elérhető. A jövőben Wossala Rozina receptvideói is itt jelennek majd meg. A videósorozat első epizódja szeptember 26-án debütált, és a továbbiakban rendszeresen, hetente érkeznek az újabb részek.

Rozina az ALDI gazdag választékából a szezonhoz igazodva választ majd alapanyagokat, és olyan könnyen elkészíthető, a rohanó életmódhoz alkalmazkodó, de az egészséges étkezést szem előtt tartó fogásokat készít majd, amelyeket akár kevés főzési tapasztalattal is szinte bárki el tud készíteni. A viszonylag rövid lélegzetvételű, jól követhető, inspiráló videók igazi segítséget jelentenek a nézők számára, az ünnepek közeledtével pedig Rozina különlegesebb, ünnepi receptekkel is készül az ALDI-csatorna követői számára.

Rozina videóit azért is érdemes figyelemmel kísérni, mert az általa elkészített fogásokban szerephez jutnak az ALDI aktuális akcióbajnokai, feltűnnek a hét sztárjai, amelyeket az ALDI még kedvezőbb áron kínál vásárlói számára az adott időszakban. Így az izgalmas gasztronómiai ötletek mellett hasznos vásárlási tippeket is kapnak a nézők.

„Imádom ezt a projektet, mert hétről hétre próbára teszi a kreativitásomat, hogy az adott akciós termékekből főzök. Jó kis kihívás ez, remélem a nézők is kedvet kapnak majd az otthon főzéshez” – nyilatkozta Rozina.
( onBRANDS )