AZ FC BARCELONA HIVATALOS GLOBÁLIS PARTNERE LETT A BIOTECHUSA

A BioTechUSA-cégcsoport a legendás FC Barcelona hivatalos sport-táplálékkiegészítő globális partnere lett.

Több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködést kötött a BioTechUSA-cégcsoport a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával. A hosszútávú partnerség keretében a magyar tulajdonban lévő vállalat látja el az FC Barcelona férfi és női első csapatát sport-táplálékkiegészítő termékeivel, a fehérjéktől, a vitaminokon át a regenerációt támogató készítményekig a kapcsolódó táplálkozástudományi ismeretekkel és tudástranszferrel együtt. Ezen felül minden évben, a két márka együttműködésében – a katalán sportklub szakértőinek és orvosi stábjának szakértői véleményével kiegészülve – nyilvánosan elérhető esettanulmányt is közzétesznek egy-egy termékükről. Emellett az FC Barcelona szakemberei előadássorozat keretében hozzák el a Barcelona módszertanát a magyar élsport szakembereinek, kiegészülve a BioTechUSA sport-táplálékkiegészítő specialistáival.

Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 49 webshoppal, 322 franchise üzlettel és 4500 B2B partnerrel van jelen a BioTechUSA-cégcsoport. Erős piaci jelenléttel rendelkeznek többek között Németországban, Olaszországban, Franciaországban, Szlovákiában és Lengyelországban, de különösen Spanyolországban. Ennek jegyében óriási fegyvertény, hogy több éves, a térségben, illetve a piacon is

egyedülálló együttműködést kötöttek a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával.

A globális partnerség hivatalos bejelentése apropójából a teljes szeptemberi hónapot felölelő integrált kampányt indít a vállalat, amely Magyarországon épülethálókon, óriásplakátokon, citylightokon, a boltjaik kivetítőin, a közösségi médiában, PR-ben, vállalati kommunikációs felületeiken és egyéb online felületeiken is látható lesz.  A vállalatcsoport aktivitása októberben az egyik legfontosabb exportpiacukon, Szlovákiában folytatódik.

A kreatívon az FC Barcelona négy játékosa, Gavi (Pablo Martín Páez Gavira), Pedri (Pedro González López), Robert Lewandowski és Frenkie De Jong szerepel, akik – a BioTechUSA-cégcsoport hitvallásával összhangban – világklasszis teljesítményükkel és

történetükkel tömegeket képesek inspirálni és motiválni

és a katalán klub első csapatának meghatározó tagjai. A koncepció és a grafikai kivitelezés teljes mértékben a BioTechUSA-cégcsoport házon belüli megoldásaival készült.

A képen balról jobbra: Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa, Juli Guiu, az FC Barcelona marketingért felelős alelnöke, valamint Lévai Balázs, a BioTechUSA-cégcsoport kereskedelmi igazgatója és társtulajdonosa.

“Az FC Barcelona rendkívül körültekintően választja ki globális partnereit, mely egyáltalán nem meglepő, hiszen nincs olyan márka a világon, aki ne szeretne egy, a Föld bármely pontján ismert, több tízmilliós szurkolók bázissal és hatalmas marketingértékkel rendelkező emblematikus klubbal partnerségre lépni. Éppen ezért, óriási öröm számunkra, hogy a katalán csapat szakértőinek előzetes elvárásait is messze felülmúlták termékeink prémium minősége és az a know-how, amivel in-house rendelkezünk. Ezzel együtt már a tárgyalások korai szakaszában éreztük, hogy értékeink és hitvallásunk közös, így meggyőződésünk, hogy rendkívül sikeres időszak áll előttünk. Emellett pedig bízunk benne, hogy a táplálékkiegészítők fejlesztése és gyártása területén szerzett 30 éves szakértelmünk segítségével további sportsikerekhez segíthetjük hozzá a világ egyik legnagyobb és legnépszerűbb csapatának élsportolóit a következő években.” – nyilatkozta Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgató-társtulajdonosa.

“Az FC Barcelonában megtaláltuk azt a nemzetközi partnert, akivel Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő márkájához méltóan tudunk kommunikálni termékeinkről és brandünkről világszerte. Az FC Barcelona egy olyan globális partnert keresett, amely dinamikus, nemzetközileg elismert és megbízható, bevizsgált termékportfólióval rendelkezik. Így esett a BioTechUSA-ra a választásuk, melyhez nagyban hozzájárult az is, hogy cégcsoportunk saját termékfejlesztési kapacitással rendelkezik, így nyitott a lehetőség a közös termékek és megoldások fejlesztésére is” – mondta az együttműködés kapcsán Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingvezetője.

Lifestyle brandként a “The Feeling of Success” mottóval a BioTechUSA mindazokhoz szól, akiknek céljuk van a testükkel. Ezzel az együttműködéssel tovább erősítik fogyasztóikban, hogy a BioTechUSA egy prémium választás minden élethelyzetre, legyen szó alakformálásról, izomépítésről, aktív és egészséges életmódról vagy a legmagasabb szintű élsportról.
( onBRANDS )