HOGYAN ÁLLD MEG A HELYED BÁRHOL A VILÁGBAN?

A HEINEKEN nemzetközi gyakornoki programja idén Magyarországon is elindult.

A válasz pedig a most Magyarországon is elindított HEINEKEN Global Graduate Program volt, amely hároméves nemzetközi karrierprogramot kínál egy fiatal tehetségnek.

Go with the flow vagy tudatos karrierépítés? Hogyan tovább az egyetem után? Mi kell ahhoz, hogy bárhol megálld a helyed a világban? Elég az elhivatottság vagy kell a kiemelkedő személyiség?

Szeptember 26-án a Brain Bar Talent Hub színpadán a HEINEKEN Hungária HR igazgatója, Kiss Anita és a vállalat marketing igazgatója, Perényi Katalin beszélgetett ezekről a kérdésekről, megosztva személyes és szakmai tapasztalataikat, valamint egy izgalmas karrierlehetőséget is a huszonéves hallgatósággal.

A HEINEKEN nemzetközi gyakornoki programja ugyanis

idén Magyarországon is elindult,

kivételes lehetőséget kínálva a pályakezdő fiataloknakitthon kifejezetten a kereskedelem és marketing területén – az átfogó tapasztalatszerzésre és a vezetői készségek fejlesztésére. A hároméves programba felvételt nyert pályakezdő többek között olyan vezető márkákon dolgozhat majd, mint a Heineken, a Soproni vagy a Gösser, de az intenzív program már az első évben garantáltan nemzetközi tapasztalatszerzést biztosít.

A vállalat nem titkolt célja, hogy a kezdeményezéssel a jövő felsővezetőit tréningelje.

Perényi Katalin személyes tapasztalata nemcsak egy élő példa volt a hallgatóság számára a program sikerességéről, hanem jól mutatta annak hosszú távú értékét is, hiszen nemzetközi karrierjét ezen keresztül építette fel, tapasztalatokat szerezve Afrikában, Ausztriában, Angliában és Amszterdamban.

„Az én történetem is azt mutatja, hogy a HEINEKEN komolyan veszi a jövő vezetőinek képzését. A Global Graduate Programnak köszönhetően megjártam Afrikát, dolgoztam Ausztriában, és később Angliában, majd Amszterdamban is kiemelkedő márkák piaci jelenlétének erősítésén dolgozhattam. Ez a program tényleg megnyitja az ajtókat, ha valaki hosszú távon, akár nemzetközi karrieren gondolkodik” – mondta el a szakember.

Kiss Anita a vállalathoz köthető nem mindennapi, világméretű projektekről, a velük járó fejlődési lehetőségekről, valamint az egyedülálló vállalati kultúráról és csapatszellemről beszélt részletesebben.

A beszélgetés során természetesen szó esett a jelentkezés feltételeiről is. A HEINEKEN Hungária olyan frissdiplomásokat vár Global Graduate Programjába, akik magabiztos angol nyelvtudással rendelkeznek és legfeljebb egy éven belül fejezték be felsőoktatási tanulmányaikat, végzettségük pedig a kereskedelmi területhez kapcsolódik. A jelentkezési határidő október 7., a részletek a HEINEKEN weboldalán érhetők el.
( onBRANDS )