LÉLEGZET ELÁLLÍTÓ RUHAKOLLEKCIÓK, KÜLÖNLEGES PRÉMIUM KOKTÉLOK

A Don Julio és a Johnnie Walker Blue Label koktélkülönlegességei is a kreativitást képviselték a divathéten.

Prémium koktélokkal lépett a BCEFW „kifutójára” a DIAGEO. A budapesti fashion week hétvégi helyszínén a vállalat különleges italokkal várta a divat iránt érdeklődőket, akik a Don Julio tequilából és Johnnie Walker Blue Label whiskeyből készült, páratlan ízvilágú koktéljaival követhették végig Közép-Kelet Európa, köztük Magyarország kiemelkedő dizájnereinek bemutatóit.

Forró nyári napsütés, lélegzet elállító ruhakollekciók és különleges prémium koktélok. Így telt a nyár utolsó hétvégéje a Millenárisban, ami a Budapest Central Fashion Week SS25 záró napjainak adott helyszínt. A Közel-Kelet Európa legkiemelkedőbb ruhatervezőinek kollekcióit felsorakoztató eseményen a DIAGEO prémium italaiból készült izgalmas koktélokkal várta a divat iránt érdeklődőket.

A VIP szekcióban a Don Julio és a Johnnie Walker Blue Label márkák nem csak az exkluzív élményről, de a különleges italokról is közösen gondoskodtak. A mexikói luxus tequilából, a Don Julio Reposadóból készült két koktél a fanyarabb ízvilágot kedvelőknek biztosított kiváló választást a bárban: a Don Julio Paloma koktél a Fever-Tree Pink, Grapefruit szóda, lime és agave összetevőkkel, a Don Julio Margarita pedig a narancslikőr, lime és agave kombinációjával hozott frissítően citrusos ízélményt a vendégek számára, akik a koktélok mellett a márka legikonikusabb italát, a Don Julio 1942-t is megkóstolhatták. Az igazán exkluzív élményt a bársonyosan selymes prémium skót whiskey, a Johnnie Walker Blue Label kóstolási lehetősége még tovább fokozta, az ebből készült koktélok pedig szintén tökéletesen illettek az alkalomhoz. A Reach for the Peach koktél a barack, citrom és gyömbérsör citrusos kombinációjával, míg a Cherry Bang a Johnnie Walker Black Label whiskey alappal, cseresznye cordiallal és szegfűszeg habbal nem csak a divathetet zárta méltóképpen, de a nyári szezont is.

A Don Julio a mexikói tengerpartok hangulatát is életre keltette Paloma koktéljaival, stílusos dekor elemeivel és az életérzéshez kiválóan illő zenéket játszó profi DJ-vel a Nemzeti Táncszínház teljes teraszán. A divathét utolsó két napjára a tequila márka színeit magára öltő épületben a Fashion Hub kapott helyet. Itt az ingyenesen látogatható programok mellett a Don Julio kóstoltatással is várta az érdeklődőket az új generációs tervezők kollekcióit bemutató lépcsők mellett.

„Örömmel csatlakoztunk a Budapest Central European Fashion Week SS25 eseményhez, hiszen luxus és prémium italaink által képviselt életérzés kiválóan harmonizál a divat egyedülálló világával. A tervezők által képviselt kreativitás és szenvedély számunkra is meghatározó irányelvek, így büszkén támogatunk olyan eseményeket, amelyeken mindezt márkáinkkal ünnepelhetjük. A koktélok a ruhákhoz hasonlóan igazán teret engednek a kreativitásnak, bízunk benne, hogy a Don Julio és a Johnnie Walker Blue Label termékeinkből készült italokkal ezt sikerült is bebizonyítanunk a BCEFW SS25 eseményén.” – mondta Bognár Marianna, a Diageo Európai partner piacok luxus üzletágának vezetője.
( onBRANDS )