A Pepsi merész, új korszakának következő állomásaként újítást hoz az ízesített, cukormentes kóla kategóriájában, és megalkotta a limitált kiadású Pepsi Electric kólát. Az év eleji sikeres arculatváltást követően, a márka új terméke nem csupán feltűnő kék színével, de citrusos ízével is megjeleníti a Pepsi új életfilozófiáját, és az élményszerzés örömét. Az új íz csak limitált ideig lesz elérhető.
A kóla-rajongók, főként a Z generációsok folyamatosan keresik az új, meglepő ízeket, ráadásul a cukormentes üdítők preferenciája is egyre nő. Ezeket a fogyasztói elvárásokot vette alapul a Pepsi arculatváltását követő első új termékének megalkotásakor. A Pepsi Electric citrusossággal és jellegzetes electric blue színnel kínál felfrissülést.
„A Pepsi itthon már sikeresen bevezetett cukormentes termékportfólióját – mint a Pepsi Zero, Lime Zero és Mango Zero – egészíti ki a legújabb üdítőitala, a Pepsi Electric. A limitált ideig kapható üdítő egyszerre testesíti meg a fogyasztók preferenciáit az új, különleges ízek, valamint a hozzáadott cukortól mentes termékek iránt, miközben élénk kék színével kitűnik kategóriájában, és felkelti a vásárlók figyelmét. A »Többre szomjazom!« kampányunkhoz illeszkedve – amelyben azokat az embereket ünnepeljük és támogatjuk, akik generációtól függetlenül szomjazzák az izgalmas és váratlan dolgokat –, az új üdítőnk csomagolásán található logóban is az electric blue és fekete színek jelennek meg, ezzel még markánsabb megjelenést kölcsönözve az új citrusos, kólánknak, és átadva a Pepsi életérzést” – mondta Tuzi Alexandra, a Pepsi brand managere.
A termék piacra kerülését átfogó PR- és marketingkampány támogatja, beleértve a digitális, out-of-home és közösségi médiát.
( onBRANDS )