Különleges műalkotással gazdagodott a budapesti Westend bevásárlóközpontban található Pandora üzlet. A rendhagyó együttműködés keretében a Pandora közel egy hónapig ad otthont egy többszáz tükörszeletből álló, több mint kétméter magas, színpompás oszlopnak, amit Ábel Tamás képzőművész alkotott meg.
A különleges kollaboráció a márka januárban elindított, globális SZERESS kampányának részeként jött létre, ami arra hívja fel a figyelmet, hogy
a szeretet több, mint egy szó.
Olyasvalami, amit nemcsak érzünk, de megélünk, megtestesítünk, és ami meghatároz minket. Visszatükröződik mindenben, amit átélünk, és amit teszünk.
A Pandora több országban is helyi művészekkel dolgozik együtt,
hogy a hagyományostól eltérő módon hívja fel a figyelmet erre a kulcsfontosságú üzenetre. Magyarország mellett Lengyelországban is egy neves művésszel, a papírinstallációval dolgozó Marlena Stawarzzal működik együtt a márka.
“Nagyon örültem a márka felkérésének és a kampány témájának, hiszen az én művészetemnek is meghatározó alapja a szeretet, így azonnal megvolt a kapcsolódási pont. Az elkészült mű legfontosabb mondanivalója az, hogy elsősorban önmagunkat kell szeretnünk, hogy aztán másokat is képesek legyünk szeretni. Ez a gondolat továbbvezetett ahhoz, hogy hangulatunk, viselkedésünk és reakcióink tekintetében folyton változunk. Napjainkban hozzászoktunk a szelfikhez, amik tökéletes tükörképet adnak rólunk. Ezt a folyamatosan tökéletes, mégis egysíkú hatást változtattam meg azzal, hogy egy szegmentáltan hajlított tükörbe tekinthet a néző és számos új perspektívából láthatja önmagát” – mondta Ábel Tamás, képzőművész.
A különleges háromoldalú oszlop minden oldala tükörrel borított, de a különböző mintázatoknak köszönhetően az egyes oldalak más és más látványt nyújtanak. Így arra, aki körbejárja, önmaga számtalan tükörképe tekint majd vissza. A műalkotásról és saját élményéről bárki készíthet fotót vagy videót, így részévé válhat a különleges művészeti projektnek.
( onBRANDS )