VÁRJA A NEVEZÉSEKET A MEDIASPACE GLOBAL CHANGEMAKERS’ AWARDS

A kezdeményezés bárhonnan a világból várja a nagyvállalatokat, a KKV-at és a startupokat.

A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és a Mediaspace globális szakmai network erejével tovább terjedjenek.

A részvétel nem csak nemzetközi elismerés szempontjából jó lehetőség. A pályázók meghívást kapnak az október 30-i Changemakers’ Summit interaktív virtuális fórumára vagy a Rakuten Viber londoni irodájában személyes részvételre is.

A kezdeményezés bárhonnan a világból várja a nagyvállalatok, a KKV-k és a startupok új marketing-, media- és reklámprojectjeit, esettanulmányait, technológiai, business intelligence és egyéb új megoldásait négy kritikus és jelentős transzformációt mutató kategóriában a média, marketing és reklám területén:

1. Digitális Reklámozás
2. Mesterséges Intelligencia (AI)
3. Monetizáció
4. Fenntarthatóság & hatékonyság.

Azon cégeknek, amelyek éves árbevétele nem haladja meg az 1 millió dollárt, a Mediaspace.global nevezésekor 30% kedvezményt biztosít a STARTUP30 kóddal.

A verseny különlegessége, hogy a pályázók meghívást kapnak a Mediaspace Global Changemakers’ Summitra is, ahol az interaktív virtuális fórum nemzetközi bemutatkozást és hozzászólási lehetőséget biztosít számukra is, mint minden résztvevőnek.

A Rakuten Viber helyszínszponzorként is támogatja a Mediaspace.globalt,

ezért limitált számban a Viber londoni irodájában személyesen is csatlakozhatnak a pályázók az eseményhez.

“A Mediaspace Global Changemakers’ Awards több mint egy díj – lehetőség arra, hogy a pályázók bekerüljenek döntéshozók és innovátorok globális vérkeringésébe és magas színtű szakmai beszélgetésébe a Mediaspace.global révén.” – mondta Hamish Sandison, a Mediaspace.global elnöke. A Mediaspace Global Changemakers’ Summit 2024-ről.

A második alkalommal megrendezett invite-only csúcstalálkozó olyan média-, marketing- jogi és technológia vezetőknek és innovátoroknak szól, akik felismerik a média- és reklámszektorban zajló jelentős átalakulásokat a piaci, technológiai és szabályozási hatások miatt, valamint szeretnének naprakészek maradni vagy a piac előtt járni.

A Mediaspace Global Changemakers’ Summit idén 2024 október 30-án lesz hibrid módon, azaz virtuálisan, és emellett limitált résztvevő számára személyesen Londonban a Rakuten Vibernél.A találkozón olyan cégek képviselői vesznek részt, mint a Rakuten Viber, World Media Group, Publicis, Mindshare, vagy az Uber, hogy találkozzanak média, marketing, ad tech, adatvédelem, versenyjog és szerzői jog területén dolgozó döntéshozókkal, szabályozókkal és innovátorokkal.

Az Incze Kinga által alapított díjnyertes B2B közösségi média platform, amely média- és reklámvezetőket, marketingeseket, jogászokat, döntéshozókat és innovátorokat hoz szó szerint közös platformra interaktív online és offline módon egyaránt, elősegíti az előremutató beszélgetéseket és a kapcsolatépítést globálisan, a már meglévő ismeretségi körökön túl.  A Mediaspace.global egyedülálló digitális és személyes kapcsolatépítési lehetőségeket, valamint betekintést nyújt tagjainak, hogy azok egy gyorsan változó iparág élén maradjanak.
( onBRANDS )