VÁLTOZÁSOK AZ AVON MAGYARORSZÁG CSAPATÁBAN

Kósa Anita további országokért felel.

Az AVON 10 országból álló dél-európai régiójának kereskedelmi piacai – Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügvezető igazgatójának vezetésével- az egyszerűbb működési struktúra jegyében 2024 őszén átszerveződtek. Ennek egyik elemeként, Kósa Anita, integrált kommunikációs és digitális vezető mostantól, a magyar piacon kívül további két ország, Szerbia és Montenegró kommunikációs feladataiért is felel.

A szépségipar egyik meghatározó szereplője, a világban több mint 135 éves, hazánkban pedig több mint 33 éves múlttal rendelkező vállalat, az AVON év elején indította útjára a nagy volumenű, hosszú távú szervezeti átalakítási folyamatát az ún.

Open Up & Grow stratégia

keretein belül. Ennek részeként Olasz Henrietta 2024 év elejétől vezeti a dél-európai régiót és a hozzá tartozó 10 országot, amely országokban most további szervezeti átalakulások mentek végbe.

2024. őszén piaci működéseinek racionalizálása végett az AVON három országcsoportot két egységgé vont össze, így Magyarország mellett már Szerbia és Montenegró is egy szervezeti egységhez tartozik a dél-európai régión belül. Az összevonás célja egyrészt

a folyamatok optimalizálása,

az országok közötti minél nagyobb szinergia kialakítása, továbbá a best practice-ek megosztása és összehangolása volt.

A régiós összevonás következtében változás következett be a magyar csapaton belül is, amely fényében

Kósa Anita, Magyarország mellett Szerbia és Montenegró integrált kommunikációs és digitális vezetőjévé lépett elő.

A szakember így innentől fogva a reklám, PR, a belső- és külső kommunikáció, CSR, az e-commerce, a weboldalak, illetve a vásárlói és Tanácsadói applikációk és az ezekhez kapcsolódó területek irányításáért felel mindhárom országban, emellett pedig továbbra is ellátja az AVON Magyarország szóvivői feladatait is. A szakember 2014-ben csatlakozott az AVON csapatához, akkor még mint PR&CSR specialista. Az évek során felelősségi köre kiterjedt a digitális és az integrált kommunikációs csapat vezetésére is, illetve korábban felelt Horvátországért, Szlovéniáért és Bosznia- Hercegovináért is. Az új régiós felállásban Szerbia és Montenegro csatlakozásával az újonnan kialakult országcsoport szinergiájáért, kommunikációs és digitális tevékenységéért felel a szakember.

„Az AVON-nál töltött karrierem során már számtalan kihívással néztem szembe, ilyen ez a mostani is. Izgatottan vágok bele ebben az új fejezetbe, amely során Magyarország mellett további két országért is én felelek majd. Az országok még hatékonyabb együttműködésén és összehangolásán felül kiemelt célom, hogy mindhárom országban tovább növelhessük a márka ismertségünket, és hogy ezáltal még több nőhöz juttathassuk el termékeinket, társadalmi felelősségvállalási programjainkat, illetve biztosíthassunk nekik plusz kereseti lehetőséget” – nyilatkozta Kósa Anita.

Az Open Up & Grow stratégia megvalósítása során a vállalat elsőként működési modelljét és portfólióját racionalizálta, mindezt pedig a kereskedelmi modell jelentős átalakítása, a K+F újratervezése és technológiai modernizáció követte, most pedig az országok közötti szinergia növelése érdekében vitte véghez a régiós átalakítást. Ezen változások azonban nem befolyásolják a vállalat egyértelmű törekvését és elkötelezettségét azzal kapcsolatban, hogy demokratizálja a szépséget, minőségi termékeket kínáljon mindenki számára elérhető áron, illetve hogy ezáltal kereseti lehetőséget és függetlenséget biztosítson a nők számára.  Ezek a kezdeményezések mindinkább egy agilis működési modell kialakítását hivatottak támogatni egy fenntartható növekedés érdekében.
( onBRANDS )