KIHIRDETTÉK A GOLDEN DRUM FESTIVAL 2024 GYŐZTESEIT

Az idei rendezvény a fesztivál 30. évfordulóját is jelentette.

A 2024-es Golden Drum zsűrije kiemelkedő kreatív munkákat ismert el, összesen 62 Bronze Drum, 58 Silver Drum, 37 Golden Drum díjat és 17 nagydíjat kiosztva a 223 jelölt pályaműből.

Az A1 Slovenija által meghirdetett, rangos Év Ügynöksége díjat a milánói LePub, míg az Év Hálózata kitüntetést a McCann Worldgroup kapta.

Heineken megkapta az áhított Brand Grand Prix-t a kiemelkedő kreatív teljesítményéért. A rangos, Elan által támogatott Év Kreatív Igazgatója elismerést Bartosz Jeglejewski, a McCann Poland kreatív igazgatója kapta, aki a „Room for Everyone” kampány mögött állt.

Az NLB által támogatott Év Független Ügynöksége címet a kijevi Bickerstaff.756 kapta.

Az MRM Románia elnyerte az Év Digitális Ügynöksége címet, míg az UM Románia az Év Médiaügynöksége lett. Az Év produkciós ügynökségének járó elismerést a wearekindofstudio kapta.

Az All Juries szekcióban a Best of Genius Loci díjat, amely a helyi szellemiség lényegét megragadó munkákat díjazza, az Fp7 McCann Beirut kapta az Arla Foods számára készített „Selfless Shelves” című munkájáért.

Lidl Slovenia által támogatott Best of Social Good díjat a Saatchi & Saatchi Ukraine kapta a Külügyminisztérium Kernel számára kifejlesztett „The Minefields Honey Project” című projektjéért.

Telemach Slovenija által támogatott Game Changer díjat a milánói LePub kapta a Heineken számára készített innovatív projektjéért, a Pub Museumsért.

Az adriai régió legsikeresebb ügynöksége a McCann Skopje lett, amely a Zavarovalnica Triglav által meghirdetett, Az év adriai ügynöksége különdíjat kapta.

Az esti ünnepségen Eka Ruolát, a finn Nitro Group kreatív igazgatóját és elnökét a Golden Drum Hall of Fame legújabb tagjaként köszöntötték, aki ezzel csatlakozott azon kreatív vezetők előkelő csoportjához, akik nem csak inspirációként szolgáltak, hanem alapvetően befolyásolták a kreativitás világát.

Fiatalok

Slovenian Tourist Board együttműködésben megrendezett Fiatalok versenyén a szlovák Nicoletta Gulíšek és Matúš Kollárik, az Istropolitana Ogilvy munkatársai győztek a „Love-correct” című plakátsorozatukkal.

A zsűri emellett különdíjjal ismerte el a következő pályaműveket, díjazva azok kiemelkedő minőségét és kreativitását: Faruq Alimi és Ajani Olamitayo „Real life wonders” című plakátsorozata a nigériai Noah’s Ark Communicationstől, valamint Tassy Fanni és Schafarek Boldizsár „It’s in our Sloveins.” című plakátsorozata a Republic Group // DDB Budapesttől. ​

( onBRANDS )