A globális szórakoztatóelektronikai és háztartási gépeket gyártó Hisense bejelentette, hogy hivatalos partnerként vesz részt az új FIFA Klubvilágbajnokság sorozatban. A bejelentésre a Shanghai Towerben került sor, Gianni Infantino, a FIFA elnöke, Mattias Grafström, a FIFA főtitkára és Jia Shaoqian, a Hisense csoport elnöke részvételével.
A partnerség bejelentésekor Gianni Infantino, a FIFA elnöke elmondta: „Örömmel köszöntjük a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokság hivatalos partnereként a Hisense-t, egy vezető globális márkát. A Hisense elkötelezettsége az innováció és technológia iránt összhangban áll a torna víziójával, amely során a világ 32 legjobb klubcsapata gyűlik össze egy olyan felejthetetlen ünneplésre, amely forradalmasítja a klubfutballt. Ez a partnerség miközben egyedülálló lehetőséget kínál a szurkolóknak, hogy kapcsolatba kerüljenek a tornával, mind a pályán, mind azon kívül, a FIFA Klubvilágbajnokság technológiai és innovációs alapjait is tovább erősíti.”
Az új 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokság négyévente hozza össze a világ 32 legjobb klubját.
Az első tornán való partnerség tökéletes platformot nyújt a Hisense számára, hogy tovább növelje globális ismertségét
a világ legnépszerűbb sportja és a résztvevő klubcsapatok rajongói körében, megmutatva számukra csúcstechnológiájú készülékeit a torna helyszínein.
Jia Shaoqian, a Hisense csoport elnöke hozzátette: „Büszkék vagyunk arra, hogy hivatalos partnerei lehetünk a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokságnak, amelyben a hat konföderáció legjobb klubjai versenyeznek. Ez tökéletesen összhangban áll a Hisense bajnoki szemléletével azzal a célkitűzésünkkel, hogy világklasszis vállalattá és márkává váljunk. Az AI televíziók úttörőjeként a Hisense újonnan bevezetett AI TV sorozata tökéletesen illeszkedik a FIFA Klubvilágbajnoksághoz™. A Hisense AI TV technológiai alapját a Xinghai nevű, függetlenül fejlesztett nagy modell adja, amely számos háztartási készülék kategóriájában folyamatos okos fejlesztéseket támogat, jelentősen javítva a felhasználói élményt és a piaci versenyképességet. A FIFA-val együtt a Hisense a világ közönségének nyújtja majd a legjobb Klubvilágbajnokságot.”
A Hisense célja, hogy világklasszis vállalattá és márkává váljon,
folyamatosan a legmagasabb szintű sporteseményekre fókuszálva. Azáltal, hogy hivatalos partnerként csatlakozik a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnoksághoz, a világ új premier klubversenyéhez, a Hisense előmozdítja sportszponzorációs stratégiáját és felgyorsítja globális terjeszkedését.
A Hisense két egymást követő FIFA Világbajnokság és három UEFA Európa-bajnokság globális partnere volt. A vállalat intelligens termékfejlesztésre törekszik, beleértve a TV-ket, lézer TV-ket, légkondicionálókat és hűtőszekrényeket. A TV termékvonalban a Hisense egy 100 hüvelykes TV-t is bemutatott, amely AI képminőség chipet tartalmaz, így a felhasználók számára magával ragadó vizuális élményt nyújt. Hűtőszekrények és légkondicionálók esetében a Hisense ConnectLife platformja lehetővé teszi az intelligens háztartási gépek összekapcsolhatóságát, biztosítva az eszközök közötti zökkenőmentes együttműködést.
A FIFA-val való együttműködés hangsúlyozza a Hisense elkötelezettségét a korszerű háztartási technológiák iránt, amelyek célja a mindennapi élet jobbá tétele olyan innovatív termékek és technológiák segítségével, amelyek fokozzák a szurkolók élményét világszerte, és még elérhetőbbé, még izgalmasabbá teszik a futballt mindenki számára.
( onBRANDS )