ÁTALAKULÁS A WELL-NÉL

A lemondott ügyvezető a jövőben külső szakértőként vesz részt ügynökségi projektekben.

Bölcs Ádám, a Well tulajdonos-ügyvezetője az ügyvezetői teendőket viszi tovább,  miután Bede Márta lemondott a Well PR ügyvezetői pozíciójáról, és a jövőben külső szakértőként vesz részt ügynökségi, szakmai projektekben.

A szervezeti átalakulás részeként új feladatkörben, külső tanácsadóként csatlakozik az ügynökséghez Kallós András, aki az innovatív termékfejlesztésben és a tenderezési folyamatokban segíti majd a munkát.

„Köszönettel tartozom Ádámnak, hogy 25 évvel ezelőtt megkaptam a bizalmat, és azóta egy sikeres PR csapatot építettünk fel. Nagyon szép és inspiráló kihívás a szakmai vezetés mellett 18 éven keresztül ügyvezetőként is irányítani egy ügynökséget, de egyben felelősségteljes és sok időt igénylő feladat, miközben vannak hozzám nagyon közel álló szakmai témák, amikkel szeretnék mélyebben foglalkozni. Úgy éreztem, elérkezett az idő egy nagy döntés meghozatalához, hogy ezt már részben az ügynökség keretein kívül valósítsam meg. A Wellhez való kapcsolódás is megmarad, a jövőben tanácsadóként segítem az ügynökség munkáját” – mondta el Bede Márta.

Az ügynökségen zajló szakmai munka irányítását október 1-jétől Tüske Gabriella client service directorként vette át. A szakember 11 éve dolgozik a Wellnél, és ez idő alatt többek között a Coca-Cola Company, a Friesland Campina, a Metro, az Auchan Magyarország, illetve a Magyar Vöröskereszt kommunikációját vitte ügynökségi oldalról.

„Szerettünk volna egy olyan szakembert is bevonni a nálunk zajló átalakulásba, aki a meglevő jól működő folyamatok és tudás mellett friss szemléletet, új irányokat és nemzetközi megközelítést hoz be működésünkbe. Kallós András személyében megtaláltuk a megfelelő partnert, és a nyitottság kölcsönös volt” – mondta el Bölcs Ádám.

Kallós András szektorvezető cégek marketingkommunikációs igazgatói tapasztalatával csatlakozik stratégiai tanácsadóként az ügynökséghez, hiszen a Coca-Cola Company-nál, annak atlantai központjában, a Telenornál, a Microsoftnál és a MOL-nál töltött be felsővezetői pozíciót. Új feladatkörében a kommunikációs termékfejlesztésben és a stratégiai jellegű munkákban vesz részt, hogy az ügynökség hatékony és innovatív megoldásokat nyújtson partnereinek.

„Jelenlegi megbízóink minőségi kiszolgálása továbbra is prioritás, emellett hangsúlyosabb marketing szemlélettel és innovatív termékfejlesztésekkel a szolgáltatások szélesebb portfólióját fogjuk kínálni nekik. Bővülő ügynökségi potenciálunkat a piacon is szeretnénk ismertebbé tenni, és nyitni új szegmensek, új szereplők felé” – tette hozzá a Well tulajdonos-ügyvezetője.
( onBRANDS )