2024. októberében stratégiai együttműködésre lépett a nemzetközi optikai lencsegyártó óriás Carl Zeiss Vision Hungary és a hazai Adamic digitális ügynökség.
Az együttműködés célja a hazai szemüveges közösség segítése, valamint a ZEISS lencsék márkaismertségének fejlesztése a digitális térben social & performance eszközökkel.
“Az idei tavasszal tendert írtunk ki a digitális jelenlétünk fejlesztésére, amelyen mind marketing-szakmai, mind kreatív szemszögből az Adamic tenderanyaga bizonyult a legkiválóbbnak, ezértesett rájuk a választásunk.” – mondta Tar Géza a Carl Zeiss Vision Hungary regionális marketing igazgatója.
“Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy egy ekkora nemzetközi cég minket választott hazai
digitális partnerének, izgatottan várjuk a közös munkát és az első kampányok eredményeit!” – tette hozzá Pastyik Renáta az Adamic Digital vezérigazgatója.
Az Adamic stabil, megbízható, innovatív ügynökség, mely gyorsan reagál a piaci környezet
változásaira, mind a belső, mind a külső fejlesztéseivel a több mint 10 éves alapítása óta.
Adatalapú, performance-fókuszú megoldásaival segíti működtetni, optimalizálni, vagy akár teljeskörűen kiépíteni partnereink integrált marketing ökoszisztémáját.
( onBRANDS )