WESTEND 25

Múlt, jelen és jövő.

Hatodik alkalommal hirdeti meg az idén 25 éves fennállását ünneplő Westend a kreatív tervezőpályázatát, amelynek során a logóban található nagy W betű formájába bárki szabadon beleálmodhatja elképzeléseit. 

Az elmúlt években már több száz kiváló alkotás született profi és amatőr szakemberek elképzelései mentén. A 2024-es pályázat témáját a születésnap inspirálta, „Westend 25 – múlt, jelen és jövő”. A beérkezett pályamunkákat szakmai zsűri bírálja el. Az idén Bacsek Júlia művészettörténész mellett, Orr Máté festőművész, Pachert Balázs a Balazs KICKS alapítója és Bori Adrienn, a bevásárlóközpont marketing menedzsere vállalták a feladatot, hogy kiválasztják a legizgalmasabb műveket. A pályázat leadási határideje 2025. október 27. éjfél. A legjobb 40 művet bemutató kiállítás november 15-től tekinthető meg a bevásárlóközpont területén.

„Bátran mondhatjuk, hogy az elmúlt 25 évben nem volt olyan budapesti, vagy épp Budapesten átutazó, aki ne találkozott volna a Westenddel. Volt, aki az aluljáró szinten szaladt be reggel egy péksütiért, volt, aki itt csókolta meg először a barátnőjét az egyik padon, vagy épp itt fogja megvásárolni első sneakerét. Mindenkinek más és más története van a házzal, mi pedig ezeket a történeteket keressük a W-be zárba” – mondta a bevásárlóközpont vezetősége.

A Westend hatodik éve hirdet kreatív tervezőpályázatot. Az idei alkalommal is 7 és 99 éves kor között bárki indulhat és egy pályázó akár két különböző tervet is beadhat. A feladat nem más, mint digitálisan megtölteni a Westend konténerlogóját olyan tartalommal, ami a legjobban reprezentálja a bevásárlóközpont és a látogatók múlt, jelen és jövőbeni közös kapcsolódási pontjait.

A beadási határidő október 27. éjfél, a pályamunkákat addig kell a Westend honlapjára feltölteni és itt lehet elolvasni a részletes pályázati kiírást is.
( onBRANDS )