HAZAJÖTT A MAGYAR PR SZAKMA ELSŐ GRAND STEVIE DÍJA

A rangos International Business Awards marketingügynökségi nagydíját idén a Lounge Group PR-divíziója kapta.

A Lounge Communicationnek először sikerült magyar ügynökségként nagydíjat elhoznia az amerikai International Business Awards-ról. Az ünnepélyes díjátadót október 11-én este, Isztambulban tartották.

„A nemzetközi szakma elismerését leginkább két flagship projektünkkel, egy tudományos online talk show-val és az azt támogató PR-aktivitásokkal (MVM Future Talks), valamint egy 9 hónapos integrált sikerkommunikációs brandkampánnyal érdemeltük ki (Budapest Airport – POV: Európa legjobb repülőtere). Ráadásul mindezt a Legtöbbet Díjazott Marketingügynökségként, aminél szebben nem is lehetne érzékeltetni a PR-vezérelt integrált megoldások erejét, hatását és a különböző szakmai diszciplínák közötti átjárást” – mondta Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.

„Az idei Stevie-nagydíjasok azt a kivételes színvonalat és sokszínűséget testesítik meg, amelyet az idei pályázatok legjobbjainál láttunk. A legeredményesebb ügynökségeknek egy folyamatosan változó világhoz kell alkalmazkodniuk és abban fejlődniük, és mondanom sem kell, hogy a zsűritagokat lenyűgözte a nagydíjasok kiemelkedő kreativitása és szakértelme.” – mondta Maggie Millert, a Stevie Awards elnöke.

A Lounge Group PR-divíziója évek óta stabilan őrzi 2. helyét a legeredményesebb ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán, az idei versenykiírás alkalmával pedig már most minden eddiginél több pontot gyűjtött.

A csapat az elmúlt 1 évben a számos hazai szakmai elismerés mellett az IPRA GWA-ról, a Sabre EMEA-ról, a Platinum PR-ről és a European Excellence-ről is arany díjakkal távozott.
( onBRANDS )