MEGÚJULT A PORT

A megújult Port alapja az átláthatóság és a könnyű használat.

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik a a Port kulturális programmagazin. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.

A megújult Port alapja az átláthatóság és a könnyű használat. A modern funkciók segítségével az érdeklődők gyorsabban és egyszerűbben találhatják meg a számukra érdekes programokat, legyen szó moziról, színházról, könyvekről, koncertekről vagy éppen szabadtéri rendezvényekről.

A Port 30 éve jelent egyet a kultúrával, 30 éve ajánlja olvasóinak a leginspirálóbb műsorokat, a legfontosabb könyveket és színházi előadásokat.

Márkaépítési szempontból sosem könnyű egy ennyire nagy múltú márka megújításához hozzákezdeni,

ugyanakkor kevés izgalmasabb és nagyobb kihívással találja szembe magát az ember pályája során. “Az újrapozícionálással és újramárkázással kettős célunk van. Egyrészt szeretnénk megünnepelni ezt a jelentős évfordulót, másrészt fontosnak tartjuk, hogy Magyarország meghatározó kulturális weboldala megmutassa magát a fiatalabb generációknak is.” – mondta el Márton Szabolcs, a megújulást koordináló Dialogue márkastratégiai szakértője.

A programsite egyik legizgalmasabb új funkciója a térképalapú keresés, amely a felhasználóknak lehetőséget ad arra, hogy földrajzi hely alapján keressenek programokat. Különösen hasznos lehet ez akkor, ha a közelünkben, vagy éppen egy utazáshoz kapcsolódóan néznénk szórakozási lehetőségek után.

És mi változott még? A névből eltűnt a .hu kiterjesztés, miközben

a márka új szlogent is kapott: A KultPontot,

amely egy tömör iránymutatás az olvasóknak azzal kapcsolatban, hogy mire is számíthatnak: “Egy helyre, ahol minden, amit kultúrának gondolunk, látunk, hallunk, érzünk egy pontban találkozik. Mától kezdve ez a pont a Port” – összegezte Márton Szabolcs.

A piacon egyedülálló programportál frissítésekor igazodtak a látogatói igényekhez is: “A Port közel 30 éve a leglátogatottabb hazai kulturális portál, így az átalakítás során kiemelten ügyeltünk arra, hogy az érdeklődők igényeihez igazodó platformot kínáljunk. Egy letisztultabb külső és az újonnan bevezetett funkciók mellett a magazinos jelleg megmarad, viszont programkatalógus mivolt helyett sokkal inkább egy kulturális találkozópont leszünk – nyilatkozta Molnár Barbara, a Port ügyvezetője, aki nemrégiben az Árulók című televíziós produkcióhoz kötődő kibeszélőműsort is levezényelte a programportálon.
( onBRANDS )