A TELEKOM „BAJNOKOK EZREI” A 2024-ES HAZAI EFFIE GYŐZTES KAMPÁNYA

A 23. alkalommal megtartott hatékonysági verseny díjazottjait itt találod!

A zsűri értékelése alapján a döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 6 Arany, 6 Ezüst, 14 Bronz és 33 Finalist díjas alkotás született.

Az Effie-re csak eredményes kampányokkal lehet és érdemes nevezni, így már a döntőbe jutás is komoly elismerést jelent! A pontszámítás a mindenkori nemzetközi standard Effie Index pontrendszere alapján történik.

teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Effie magyarországi versenyének kétfordulós zsűrijében, valamint a Platina díj zsűrijében ezúttal is mintegy 100 zsűritag, iparágunk elismert szaktekintélyei foglaltak helyet, akik az Effie nemzetközi standard szabályrendszere alapján értékelték a beérkezett pályaműveket. Az értékelés folyamatát és az eredmény kialakulását közjegyző felügyelte.

Magyar Telekom „Bajnokok Ezrei” 2 Arany Effie díját Big Marketing Idea és a Branded Content kategóriában nyerte el, melyeken a Mito dolgozott a Wavemaker közreműködésével.

Szintén Arany Effie-t érdemelt a Diageo/Zwack Unicum Nyrt. Johnnie Walker – Lépj a változásért! kampánya Big Marketing Idea kategóriában, melyen a PHD dolgozott és a Publicis Groupe Hungary társügynökségként vett részt.

Arany Effie-t kapott a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok / Egyéb kategóriábanRadnóti Miklós Színház, Radnóti – utolsó osztálykirándulás c. nevezése, melyet a Publicis Groupe Hungary készített a Mindminers Collective és a 235 Film közreműködésével.

Szolgáltatások/Telekom kateriábanVodafone / Vodafone karácsony – A két játékboltos kapott Arany Effie-t, melyet a BOLD jegyez; társügynökségével, a CARAT Hungary-val közösen.

Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány idén Társadalmi célú kampányok – Non-profit szervezetek / 1%-os kampány kategóriában kapott Arany Effie-t az OMSZA 1% 2023 c. pályaműve, amit a Human Dialog és az Intren jegyez.

Platina Zsűri az Arany nyertesek közül egyhangú döntéssel a Magyar Telekom, a Big Marketing Idea kategóriában nyert „Bajnokok Ezrei” c. nevezésének ítélte oda a legjobbak közül is a legjobbnak járó elismerést. Indoklásuk szerint a nyertes pályamű az egészséges életmód/testmozgás melletti elköteleződés hosszú évek óta épített mondanivalójàt és platformját újszerű inspirációval fűszerezte – a tömegsportolók sikerélményét és elismerését középpontba helyezve.

A hatékony elérést egy komplex megközelítés segítette,

amelyet a vállalati stratégia, a márka, s szolgáltatási paletta és a technológiai tuning innovatív és előremutató integrált használatával tette skálázhatóvá.

Az idei versenyen elért helyezéseik alapján a legeredményesebb Megbízók:

Magyar Telekom (Platina Effie, 2 Arany, 1 Ezüst, 2 Bronz, 1 Finalist),
Országos Mentőszolgálat Alapítvány (1 Arany, 2 Bronz),
Diageo (1 Arany, 1 Bronz) lettek.

Az Effie2024 „Év Megbízója” címet a Magyar Telekom nyerte el.

Az ügynökségi sorrend:

Mito (Platina Effie, 2 Arany, 2 Bronz, 1 Finalist -társügynökség),
Wavemaker ( Platina Effie – társügynökség, 2 Arany – társügynökség, 1 Ezüst, 1 Bronz, 2 Bronz – társügynökség, 4 Finalist),
Publicis Groupe Hungary (1 Arany, 1 Arany – társügynökség, 2 Bronz, 1 Bronz – társügynökség, 1 Finalist).

Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet a Mito érdemelte ki.

Effie Awards Hungary 2024 támogatói és együttműködő partnerei:
ATMEDIA, MASTERCARD, PUBLIMONT, ADDIG, ADS INTERACTIVE

Portfolio.hu, onBRANDS, mmonline, Digital Hungary, Oázis, Visual Creative, Apple PS
( onBRANDS )