A generációk közötti kapcsolat erősítése és az idősek társadalomban betöltött szerepének újraértelmezése áll a Vodafone Magyarország karácsonyi kampányának középpontjában. A vállalat, hagyományaihoz híven, idén is egy fontos társadalmi ügyet karol fel az ünnepi időszakban: a digitális világban rejlő lehetőségeket állítja párhuzamba az idősebb generáció aktivitásával.
A Vodafone az ünnepi időszakban egy olyan társadalmi jelenségre hívja fel a figyelmet, amely gyakran rejtve marad a mindennapokban: az idősebb generáció társadalmi elszigeteltségére és a családon belüli generációs, illetve digitális szakadék problémájára.
A kampány azt üzeni, hogy a technológia nem akadály,
hanem épp ellenkezőleg: híd lehet a generációk között, amely segít újraértelmezni és megerősíteni ezeket a kapcsolatokat.
A vállalat karácsonyi kampányának üzenete szerint “A karácsony csodája mindenkinek jár”, kortól függetlenül és arra ösztönöz, hogy fedezzük fel újra az idősebb generációban rejlő aktivitást, életigenlést, szakítva azokkal a sztereotípiákkal, amelyek gyakran korlátozzák az idősebb korosztály lehetőségeit.
„A kezdetek óta fontos, hogy felkaroljunk olyan társadalmi ügyeket, ahol a szolgáltatásainknak valós szerepe van és ez karácsonykor különösen igaz. A Vodafone idei kampánya szakít a hagyományos, érzelmes ünnepi reklámok világával. Helyette egy emlékezetes kalanddal készülünk, hiszen januártól új fejezetet kezdünk One márkanév alatt” – mondta Juhász Péter Tibor, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója.
A generációk közötti párbeszédért
A rendhagyó hangulatú, egyszerre szórakoztató és meghitt film különlegességét a szereplőválasztás is erősíti: olyan színészóriások elevenítik meg a történetet, mint Szacsvay László, Oszvald Marika és Székely B. István. A színészek olyan nagyszülőket alakítanak, akik sablonos ajándékokat kapnak karácsonykor, de egyikőjük unokája – Szacsvai István alakításában – felismeri a helyzetet, majd egy különleges karácsonyi élményre invitálja nagyapját és barátait: egy menő kocsival útnak indulnak és végigjárják Budapestet. A három idősebb karakter rendkívüli kalandokban vesz részt, az út szélén falatoznak és még tetováltatnak is. A “70 az új 30” üzenettel arra hívják fel a figyelmet, hogy az idősebb generáció is aktív részese lehet a digitális világ nyújtotta lehetőségeknek. A reklámfilm mondanivalóját tovább erősíti, hogy a városi utazás és a kalandozás alatt a Queen Breakthru című slágere szól.
( onBRANDS )