Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight kampánnyal. A mozgó, 3D-technológiájú hirdetés november 15. és 30. közt látható egy budapesti bevásárlóközpont homlokzatán.
Az Anamorphic 3D Billboard technológiát – 3D-hatású anamorf formátumban rögzített kép –
Magyarországon a Red Bull most először használta,
hogy bemutassa a 2024-es Winter Editiont. A projektet egy három hónapos előkészítő fázis segített megalapozni, ezalatt kellett megtalálni a hirdetés számára tökéletes helyszínt is; a választás a Shopmark homlokzatára esett. Az energiaitalgyártó anyavállalata alkalmanként fejleszt digitális és épületre vetített anyagokat, de egyelőre nagyon kevés országba jutott el a formátum a megvalósításig, így többek között az Egyesült Államokban, Ausztriában és Olaszországban láthattak hasonló közterületi kampányt a fogyasztók.
A Red Bull Winter Edition Jeges áfonya & Vanília a gumicukor, az áfonya, a vanília és az eukaliptusz hűsítő jegyeinek hívogató ízkeveréke. Az új kiadás többek közt olyan korábbi szezonális ízeket követően mutatkozik be, mint a Körte-fahéj vagy a Füge-alma. A Red Bull Winter Edition váltja a Summer Edition ízt a Red Bull Editions sorozat jelenlegi kínálatában, amely a Kókusz-áfonya, a Görögdinnye, és a Kaktuszgyümölcs ízeket tartalmazza az eredeti Red Bull energiaital, a Sugarfree és Zero mellett.
( onBRANDS )