VIGYÜNK SZÍNT AZ ÉLETÜNKBE ÉS A TÁNYÉRUNKRA

Megújult külsővel, még kényelmesebben hozzáférhető salátákkal és társadalmi kampánnyal kezdi 2025-öt az Eisberg.

Az Eisberg neve Magyarországon több mint három évtizede összeforrt az egészséggel, de mára már jóval túlmutat ezen. Folyamatos termékinnovációval és aktív társadalmi szerepvállalásával vált a hazai piac meghatározó márkájává. Az Eisberg most mérföldkőhöz érkezett, új szlogennel, külsővel és az egészség mellett a kényelmet is előtérbe helyező termékekkel indítja a 2025-ös évet.

A vizuális megújulás során a márka teljes arculatváltáson megy keresztül

Az új arculat részeként megújult logóval és “Colour Your Life” szlogennel találkozhatnak a vásárlók idén decembertől. Az új szlogen a kiegyensúlyozott táplálkozás mellett a változatos és színes étkezés fontosságára hívja fel a figyelmet. A vásárlók számára talán a boltok polcain lesz a legszembetűnőbb a változás, decembertől ugyanis fokozatosan a teljes termékválaszték új csomagolásban lesz elérhető.

A megújult külső mellett a cég folyamatos termékinnovációval tartja a lépést a gyorsan változó fogyasztói igényekkel. “Az elmúlt évtized két meghatározó fogyasztói trendje továbbra is töretlen. Évről-évre nagyobb igény mutatkozik az egészséges ételekre és a kényelmi, ún. ready-to-eat termékekre. Mára már nem számít újdonságnak a csomagolt, mosott saláta. Ott vagyunk a legtöbb vásárlói kosárban. 2024-ben pedig berobbantak a magyar piacra is a salátatálak.” – emelte ki Szalai Judit, az Eisberg ügyvezetőigazgató-helyettes, kereskedelmi vezetője.

Egyre fontosabb szempont, hogy a vásárlók étkezésre készen vehessék le a teljes és egészséges táplálkozáshoz szükséges termékeket a polcokról, ezért a jövő év fókusza az idén bevezetett termékinnovációkra, a Színes Tálakra esik majd.

Kutatás az egészség érdekében

Az idén, az Eisberg megbízásából, az Opinio platformján végzett, reprezentatív Életmód-kutatáseredményei is megerősítik, hogy Magyarországon még mindig jelentős népegészségügyi kihívást jelent az egészséges életmód megteremtése. A válaszadók közel fele saját bevallása szerint is súlyproblémákkal küzd, ennek ellenére közel ugyanennyien válaszolták, hogy legfeljebb csak havi rendszerességgel sportolnak. Még tovább dönti a mérleg nyelvét, hogy a nyers zöldségek fogyasztása nem tartozik a mindennapos szokások közé, a megkérdezettek alig ötöde fogyaszt napi rendszerességgel feldolgozatlan zöldséget, közel fele (45%) havonta vagy soha nem eszik ilyen formában zöldséget.

Ezért, az új márkamegjelenés mellett a vállalat 2025-től új, társadalmi fókuszú kampányt indít, amivel az eddiginél is hangsúlyosabban szeretné felhívni a figyelmet az elhízás megelőzésére, és a tudatos, kiegyensúlyozott táplálkozás fontosságára.

„Az egészségtudatos életmód kialakításához elengedhetetlen, hogy a táplálkozással kapcsolatos információk könnyen hozzáférhetők legyenek, és javuljon az egészséges élelmiszerek elérhetősége. Így mindenki számára adottak lehetnek a feltételek a túlsúly leküzdéséhez és az egészségesebb, kiegyensúlyozottabb élethez” – emelte ki Shenker-Horváth Kinga, a Magyar Testnevelési- és Sporttudományi Egyetem Dietetikusa és az Eisberg márkanagykövete.

Az elhízás elleni kampányban központi szerepet kapnak az Eisberg kommunikációs felületei, köztük az életmód-tippeket és recepteket felvonultató új weboldal és a közösségi-média oldalak. Az inspiráló tartalmakkal a cég szeretné még jobban előtérbe tolni “Colour Your Life” szlogenjét, azaz megmutatni, hogy az egészséges táplálkozás is lehet izgalmas, és színt visz az életünkbe.
( onBRANDS )