A TURKISH AIRLINES A LANVIN LUXUS DIVATHÁZZAL MŰKÖDIK EGYÜTT

Új szépségápolási és kényelmi kollekció a Business Class utasoknak.

A Turkish Airlines, a világ legtöbb országába repülő légitársaság változatlanul őrzi innovatív szellemiségét, miközben vendégeinek magas színvonalú utazási élményt nyújt. A globális márka a Lanvin luxus divatházzal együttműködésben új szépségápolási és kényelmi kollekciót mutatott be Business Class utasainak.

Az öt darabból álló különleges

Business Class kollekciót a fenntarthatóság jegyében tervezték, ötvözve a modern luxust az eleganciával.

A csomagot a Lanvin ikonikus darabjai ihlették, és úgy tervezték meg, hogy sokoldalúan felhasználható és újrahasznosítható legyen. A kollekció limitált kiadású Lanvin kozmetikumokat és további aprólékosan válogatott termékeket is tartalmaz, így nyújtva egyedülálló élményt a Turkish Airlines vendégeinek az utazás során. A szettek kéz- és testápolót, valamint kakaómagolajjal, sheaolajjal, olívahéjolajjal és kókuszolajjal dúsított ajakbalzsamot tartalmaznak, hogy megfelelő hidratálást biztosítsanak a repülés során.

A Business Class szépségápolási  kollekció barna, fekete, drapp és krémszínű táskában is elérhető. Ezenkívül azokon a Business Class járatokon,  amelyek időtartama öt és nyolc óra közötti, pénztárcaméretű fekete és barna táskát is kapnak az utasok.

A szemmaszk és a zokni újrahasznosított anyagokból készül, így csökkentve a felhasznált természetes erőforrások mennyiségét, miközben a kényelem és stílus is érvényesül. A füldugókat papírba csomagolják, hogy minimalizálják az egyszer használatos műanyagokat, a fogkefe pedig bambuszból készült.

A Lanvin kollekció hűen tükrözi a Turkish Airlines fedélzeti kényelem iránti elkötelezettségét, és a zero waste elvnek megfelelően népszerűsíti az újrafelhasználást.
( onBRANDS )