A Turkish Airlines, a világ legtöbb országába repülő légitársaság változatlanul őrzi innovatív szellemiségét, miközben vendégeinek magas színvonalú utazási élményt nyújt. A globális márka a Lanvin luxus divatházzal együttműködésben új szépségápolási és kényelmi kollekciót mutatott be Business Class utasainak.
Az öt darabból álló különleges
Business Class kollekciót a fenntarthatóság jegyében tervezték, ötvözve a modern luxust az eleganciával.
A csomagot a Lanvin ikonikus darabjai ihlették, és úgy tervezték meg, hogy sokoldalúan felhasználható és újrahasznosítható legyen. A kollekció limitált kiadású Lanvin kozmetikumokat és további aprólékosan válogatott termékeket is tartalmaz, így nyújtva egyedülálló élményt a Turkish Airlines vendégeinek az utazás során. A szettek kéz- és testápolót, valamint kakaómagolajjal, sheaolajjal, olívahéjolajjal és kókuszolajjal dúsított ajakbalzsamot tartalmaznak, hogy megfelelő hidratálást biztosítsanak a repülés során.
A Business Class szépségápolási kollekció barna, fekete, drapp és krémszínű táskában is elérhető. Ezenkívül azokon a Business Class járatokon, amelyek időtartama öt és nyolc óra közötti, pénztárcaméretű fekete és barna táskát is kapnak az utasok.
A szemmaszk és a zokni újrahasznosított anyagokból készül, így csökkentve a felhasznált természetes erőforrások mennyiségét, miközben a kényelem és stílus is érvényesül. A füldugókat papírba csomagolják, hogy minimalizálják az egyszer használatos műanyagokat, a fogkefe pedig bambuszból készült.
A Lanvin kollekció hűen tükrözi a Turkish Airlines fedélzeti kényelem iránti elkötelezettségét, és a zero waste elvnek megfelelően népszerűsíti az újrafelhasználást.
( onBRANDS )