ELINDULT A PROFESSION.HU ÉS A REPUBLIC GROUP EGYÜTTMŰKÖDÉSE

Már meg is valósították az első közös kampányukat.

Az integrált kampánnyal szeptember végétől egészen december közepéig, rádióban, online hirdetésekben, az utcán (CLP, lépcső matrica) és népszerű tartalomgyártók oldalain találkozhatott a nagyközönség.

Kampánycél:

A Profession.hu ezúttal Prémium szolgáltatását népszerűsítette, emellett pedig az általános márkaismertség növelése is szerepet kapott az elmúlt időszakban. Az állásportál első havidíjas szolgáltatása kifejezetten a nagyközönség, az álláskeresők számára készült, és olyan extra információkat kínál a munkaerőpiacról, amelyek megkönnyíthetik a szakmai előrelépéssel kapcsolatos döntéseket.

Üzenet:

Adj egy kis boostot a karrierednek, és kerülj pozícióba a Profession Prémium személyre szabott csomagjaival!

 

Kreatívkoncepció:

A Republic csapata abból az ötletből indult ki, hogy milyen sokat segíthet egy plusz löket a munkakeresésben. Hiszen élete során szinte minden felnőtt megtapasztalta már az érzést, hogy a CV-je csak egy a sok közül. Éppen ezért a vizuálok is olyan versenyelőnybe került helyzeteket mutattak be, ahol a támogatást egy külső segítség jelenti. Így illusztrálva, hogy a Profession Prémium olyan boostot ad, amellyel könnyebb bekerülni a kiszemelt helyre.

A kampányban kiemelt figyelmet kapott a digitális tér, kiváltképp a célcsoport számára releváns platformok. A klasszikus megoldások mellett pedig olyan gondolatokat hoztak, amelyek a koncepciót érdekesen, izgalmasan, nem megszokott módon mutatják be.

“Magyarország leglátogatottabb állásportáljaként elkötelezettek vagyunk amellett, hogy Prémium előfizetőink számára kiemelkedő versenyelőnyt nyújtsunk a munkaerőpiacon. Kampányunkkal a cél az volt, hogy megmutassuk, az általunk kínált lehetőségek számos módon segíthetik az álláskeresőket abban, hogy megtalálják a számukra legmegfelelőbb pozíciót.” – Szander-Ágotai Dorottya B2C performancia marketing vezető, Profession.hu

“A kreatív koncepció kidolgozásánál arra koncentráltunk, hogy a márka USP-n keresztül adjuk át az üzenetet és bemutassuk a célcsoportnak, hogy a Prémium szolgáltatással a munkakeresés sokkal hatékonyabb a klasszikus állásvadászatnál.” – Boér Anna client service director, Republic Group

( onBRANDS )