Az integrált kampánnyal szeptember végétől egészen december közepéig, rádióban, online hirdetésekben, az utcán (CLP, lépcső matrica) és népszerű tartalomgyártók oldalain találkozhatott a nagyközönség.
Kampánycél:
A Profession.hu ezúttal Prémium szolgáltatását népszerűsítette, emellett pedig az általános márkaismertség növelése is szerepet kapott az elmúlt időszakban. Az állásportál első havidíjas szolgáltatása kifejezetten a nagyközönség, az álláskeresők számára készült, és olyan extra információkat kínál a munkaerőpiacról, amelyek megkönnyíthetik a szakmai előrelépéssel kapcsolatos döntéseket.
Üzenet:
Adj egy kis boostot a karrierednek, és kerülj pozícióba a Profession Prémium személyre szabott csomagjaival!
Kreatívkoncepció:
A Republic csapata abból az ötletből indult ki, hogy milyen sokat segíthet egy plusz löket a munkakeresésben. Hiszen élete során szinte minden felnőtt megtapasztalta már az érzést, hogy a CV-je csak egy a sok közül. Éppen ezért a vizuálok is olyan versenyelőnybe került helyzeteket mutattak be, ahol a támogatást egy külső segítség jelenti. Így illusztrálva, hogy a Profession Prémium olyan boostot ad, amellyel könnyebb bekerülni a kiszemelt helyre.
A kampányban kiemelt figyelmet kapott a digitális tér, kiváltképp a célcsoport számára releváns platformok. A klasszikus megoldások mellett pedig olyan gondolatokat hoztak, amelyek a koncepciót érdekesen, izgalmasan, nem megszokott módon mutatják be.
“Magyarország leglátogatottabb állásportáljaként elkötelezettek vagyunk amellett, hogy Prémium előfizetőink számára kiemelkedő versenyelőnyt nyújtsunk a munkaerőpiacon. Kampányunkkal a cél az volt, hogy megmutassuk, az általunk kínált lehetőségek számos módon segíthetik az álláskeresőket abban, hogy megtalálják a számukra legmegfelelőbb pozíciót.” – Szander-Ágotai Dorottya B2C performancia marketing vezető, Profession.hu
“A kreatív koncepció kidolgozásánál arra koncentráltunk, hogy a márka USP-n keresztül adjuk át az üzenetet és bemutassuk a célcsoportnak, hogy a Prémium szolgáltatással a munkakeresés sokkal hatékonyabb a klasszikus állásvadászatnál.” – Boér Anna client service director, Republic Group
( onBRANDS )