DIGITÁLIS HATÉKONYSÁGNÖVELÉS A RINGIER HUNGARY-NÉL

Szervezeti átalakítást jelent be a hazai médiacsoport.

„Vezető médiamárkáink és a mögöttük álló szervezet is megérett arra, hogy az elmúlt évek stratégiai szlogenje, a „digital first” szemlélet, már ne a kitűzött célunk legyen, hanem egy olyan mérföldkő, amit elértünk. Tovább lépünk a digitális fejlődés következő állomására és szervezeti struktúránkat is ehhez alakítjuk, hiszen a digitális hajtóerőnk már ugyanolyan erős, mint azok a print drive-jaink, amiket magunkkal hoztunk a múltunkból. Ezen a ponton természetes folyamat, hogy a digitális funkciók integrálódjanak a szervezetbe, ezt lépjük meg most” – mondta mai bejelentésében Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezető igazgatója.

Ezért a kiadó jelenleg közel 20 fős digitális részlegének munkatársai – többek között product ownerek, az audience csapat szakemberei, AI integrációért felelős menedzser, ad tech szakértők – az üzletágak irányítása alatt folytatják a munkát, egyes digitális funkciók pedig a research & data csoporthoz kerülnek.

A szakterület átszervezésének eredményeként a kiadónál megszűnik a digitális stratégiai igazgatói pozíció, ami azt jelenti, hogy Kékesi Zsuzsa CDO elhagyja a szervezetet.

“Zsuzsa 2021-ben a HVG Online-tól csatlakozott hozzánk, az akkori Ringier Axel Springerhez, és az azóta eltelt négy évben gyakorlatilag elvégezte a szakmai küldetést, feladatot, amivel érkezésekor megbízta őt a kiadó. Rengeteget tett többek között azért, hogy a digitális gondolkodásmód erős gyökeret verjen a portfóliónkban, a fenntartható üzleti jövő érdekében pedig megalapozta a fogyasztói adatok rendszerszintű gyűjtését és hasznosítását. Számtalan más digitális projekt gondozása mellett megosztotta értékes tudását és tapasztalatát a szervezetünkkel, mindezért elismerés és köszönet illeti őt. A teljes szervezet nevében kívánok Zsuzsának sok sikert a folytatáshoz!” – teszi hozzá Kovács Tibor.

A Ringier Hungary a hatékonyabb, rugalmasabb digitális fejlesztési folyamatokban, a médiacsoport svájci központjával közös fejlesztések gyors adaptációjában látja a “szervezeti silók” lebontásának előnyét, amely elengedhetetlen a kiadó közép- és hosszútávú fejlődési célkitűzéseinek eléréséhez.
( onBRANDS )