ÚJDONSÁGOK A CENTRAL MÉDIACSOPORTNÁL

A Women & Lifestyle Portfólió stratégiai irányvonalának részeként új szerepkör is létre jött.

Fehér Ági 2025 februárjában csatlakozik a Central Médiacsoport Women & Lifestyle portfolió csapatához, ahol egy újonnan létrejött pozícióban, Digital Women & Lifestyle Portfolio Content Lead (vezető főszerkesztő) kezdi meg munkáját. Ez az új szerepkör a Women & Lifestyle Portfólió új stratégiai irányvonalának részeként jött létre, amelynek célja, hogy a női digitális termékek – köztük az nlc., Házi Patika és Gyerekszoba – még közelebb kerüljenek az olvasókhoz és hatékony hirdetési megoldásokkal szolgálják ki az ügyfelek igényeit.

Az új stratégiai irányvonal nagy hangsúlyt fektet az adatalapú, magas színvonalú és innovatív tartalmak előállítására, amely nemcsak erősíti a portfólió piaci pozícióját, hanem új színt is hoz a női magazinok piacára.

Fehér Ági fő feladatai közé tartozik a portfólió hatékony tartalomstratégiájának kialakítása, az érintett digitális termékek fejlesztésének meghatározása és megvalósítása, valamint hosszú távú növekedési céljaik támogatása. Ági szoros együttműködésben dolgozik majd a főszerkesztőkkel, hogy biztosítsa a tartalmak relevanciáját és a márkák versenyképességét. Feladatai közé tartozik továbbá a releváns technológiai fejlesztések – például mesterséges intelligenciát alkalmazó eszközök – bevezetése, amelyek célja a szerkesztőségi folyamatok hatékonyságának növelése.

„A Central Médiacsoport egyértelműen erősíti pozícióját a magyar digitális piacon. A top kiadók közül mi vagyunk az egyetlen, amelyik az elmúlt időszakban növelni * tudta a forgalmát. Az, hogy Ági csatlakozik hozzánk, alátámasztja erős elkötelezettségünket, hogy folytassuk küldetésünket és a magyar digitális piac első számú szereplőjévé váljunk. Örülök, hogy Ági velünk tart ezen az úton” – nyilatkozta Petr Bednar digitális és üzletfejlesztési igazgató

Fehér Ági több mint 15 éves szakmai tapasztalatot hoz magával. Pályafutása során olyan vezető pozíciókat töltött be, mint a Femina.hu főszerkesztője, a Retikül.hu alapító-főszerkesztője és a Sóbors.hu újratervezője. Munkája során kiemelt figyelmet fordított a tartalomstratégiai fejlesztésekre, a látogatói adatok elemzésére, a SEO-optimalizálásra, valamint a digitális termékek innovációjára.

„Fehér Ági csatlakozása új lendületet ad a Women & Lifestyle Portfóliónak. Hiszünk abban, hogy szakértelme és elkötelezettsége révén tovább erősítheti az nlc., a Házi Patika és a Gyerekszoba pozícióját a piacon, miközben még közelebb hozza ezeket a termékeket olvasóinkhoz” – tette hozzá a Lipták Tímea női digitális és magazin üzletág-igazgató.

Fehér Ági érkezésével egy új korszak veszi kezdetét a Women & Lifestyle Portfólió életében, amely az innovatív tartalmak és az olvasóközpontúság jegyében épül tovább. További változás, hogy január közepétől Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, a New Business divízió vezetője is helyet foglal a médiavállalat vezetői testületében. A Central Médiacsoport tavaly júniusban kezdte meg a közös munkát a Financial Times Strategies-zel, amelynek célja a médiavállalat működésének korszerűsítése. A mostani változások ezen közös munka következő lépései.
( onBRANDS )