A Nespresso igencsak rejtélyesen indítja az évet: George Clooney, a márka globális nagykövete ezúttal George nyomozó szerepében tűnik fel a képernyőn, és a titokzatos hangulatú reklám szpotban olyan neves színésznők mellett láthatjuk, mint Eva Longoria, Camille Cottin és Kim Go Eun.
A világsztárok mellett az elegáns környezetben játszódó, szórakoztató kávés „detektívtörténet” főszereplői természetesen a Nespresso kivételes kávéi, amelyek feledhetetlen ízű kincsekként jelennek meg a sztoriban.
A könnyed, mégis feszes ritmusú film egy képzeletbeli luxusvonaton játszódik, ahol egy izgalmas rejtély bontakozik ki a nézők szeme előtt. A gyönyörű örökösnő (Camille Cottin) kétségbeesve jelenti be, hogy értékes dolgokat loptak el tőle – de nem a gyémántjait vagy a gyöngysorát hiányolja, hanem a féltve őrzött Nespresso kapszuláit. Szerencsére George nyomozó jókor van jó helyen, és azonnal elkezdi követni a nyomokat, amelyek a vonat konyhájába vezetnek. A feszültség egyre nő, és mindenki azon töri a fejét: vajon ki lehet a tettes? Talán a séf, akit Eva Longoria alakít? Vagy a helyettesét játszó Kim Go Eun?
A reklámfilm játékos fordulatai önkéntelenül is arra ösztönzik a nézőt, hogy George nyomozóval együtt oldja meg a rejtélyt, és ehhez ügyesen ötvözi a humort és a kifinomultságot – vagyis mindazt, ami magát a Nespresso márkát is jellemzi.
A kampány bepillantást enged a Nespresso világába,
ahol minden csésze kávé egy történetekben és ízekben gazdag, emlékezetes utazásról mesél.
George Clooney ezt mesélte a forgatás egyik szünetében: „A Nespresso-reklámokban játszani mindig igazi élmény, ez a mostani pedig már csak a forgatókönyv és a szereplők miatt is különösen szórakoztató volt. Most először dolgozhattam együtt régi barátommal, Evával, aki tökéletes párost alkotott Kimmel, miközben megpróbáltak az orromnál fogva vezetni. Vibráló energiájukkal zökkenőmentes volt a forgatás. És csodálatos élmény volt újra együtt játszani Camille-jal; ő mindig belecsempész a szerepébe egy csipetnyi kifinomultságot, ami most is tökéletesen passzolt a karakteréhez.”
Eva Longoria így nyilatkozott: „A Nespresso kampányai mindig is híresek voltak a szereposztásukról, úgyhogy nagyon örülök, hogy mostantól én is a csapat tagja lehetek. A forgatás kifejezetten élvezetes volt, egyrészt mert a forgatókönyv könnyed és vicces, másrészt mert a közös munka során nagyon összehangolódtunk a többiekkel. George-ot hosszú ideje ismerem már, de ez volt az első alkalom, hogy együtt dolgozhattunk, szóval igazi öröm volt vele, Kimmel és Camille-jal együtt játszani.”
Camille Cottin így nyilatkozott visszatéréséről az új Nespresso-filmbe: „Öröm volt újra találkozni George Clooney-val, és részt venni az új Nespresso-kampányban. Remek volt együtt dolgozni vele és két hihetetlenül tehetséges színésznővel; az pedig már csak a hab a tortán, hogy a díszleteket az ikonikus római Cinecittà stúdióban építették fel. Az egész csapattal nagyon jól éreztem magam!”
„Büszke vagyok rá, hogy szerepelhettem ebben a globális kampányban” – mondta el Kim Go Eun. „Lenyűgöző érzés ilyen szereplőkkel együtt dolgozni, és rengeteg vidám pillanatot éltünk át, miközben életre keltettük a történetet. Igazi csúcspont volt, amikor megpróbáljuk becsapni George nyomozót! Végignevettük a forgatást, de még a szüneteket is. A Nespresso-val mindvégig öröm volt dolgozni, és ez az élmény igazán különleges volt.”
A reklámfilmet először január 15-én láthatják a kávé- és mozirajongók, és 2025-ben mindenkinek alkalma lesz online, a közösségi oldalakon és a Boutique-okban is átélni ezt a rejtélyes kalandot.
( onBRANDS )