A mai napon a The Walt Disney Company és a Visa
stratégiai szövetséget jelentett be, amely számos előnyt és ajánlatot kínál majd Disney-rajongók millióinak
Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA). A többéves együttműködés keretében a Visa a Disneyland Paris, valamint a Disney Store és a Disney Theatrical Group hivatalos fizetési partnere lesz az EMEA régióban. Emellett a Visa további együttműködési lehetőségeket is feltárhat más Disney-üzletágakkal, hogy emlékezetes pillanatok megteremtésében segítsen a rajongóknak.
Az együttműködés izgalmas lehetőségeket hoz a Visa ügyfeleinek a régióban, többek között
egyedi kedvezményeket és ajánlatokat kínál a Disney termékei és szolgáltatásai terén,
például kedvezményeket a termékekre, elővásárlási lehetőségeket, elsőbbségi foglalásokat, valamint személyre szabott eseményekre és élményekre szóló meghívásokat. Ezek között szerepel például a Disneyland Paris Animagique Színházába és a Stitch Live! attrakcióra való kiváltságos hozzáférés, amelyet a Visa kártyatulajdonosok egy része élvezhet. További kártyatulajdonosi lehetőségeket a Disney Theatrical Group és a Disney Store keretein belül a későbbiekben jelentenek be.
A Visa a Disney-vel együttműködve dolgozik majd azon is, hogy szakértelmét a digitális fizetési megoldások Disney platformokba és alkalmazásokba történő integrálásában kamatoztassa. Ez az együttműködés a Visa világszínvonalú sport- és partnerségi szponzorációs portfólióját ötvözi a világ egyik legjelentősebb szórakoztató- és utazási márkájával, hogy még több emlékezetes élményt nyújtson az ügyfeleknek és a kártyatulajdonosoknak.
Kim Kadlec, a Visa Europe marketingigazgatója: „Izgatottan várom, hogy a Visa a Disney partnere legyen, és zökkenőmentes, biztonságos fizetési élményeket nyújthassunk, hozzájárulva a Disney-rajongók emlékezetes pillanatainak megteremtéséhez, legyen szó egy napról a Disneyland Parisban, egy Disney-musical jegyvásárlásáról London West Endjén vagy vásárlásról a Disney Store-ban.”
Cathy Cline, a The Walt Disney Company vállalati szövetségekért és kártyaszolgáltatásokért felelős alelnöke: „Ez a stratégiai szövetség az USA-ban a Visa-val kialakított sikeres kapcsolatunkra épít, nagyszerű lehetőségeket biztosítva az EMEA üzletág számára. Akárcsak a Disney, a Visa is az innovációra, kreativitásra és ügyfélkiszolgálásra összpontosít. Azáltal, hogy őket választjuk a Disneyland Paris, a Disney Theatrical Group és a Disney Store hivatalos fizetési partnerévé az EMEA régióban, rajongóink kényelmes és zökkenőmentes fizetési élményekben részesülhetnek, valamint különleges kártyatulajdonosi lehetőségeket is élvezhetnek.”
A Visa és a Disney közötti hosszú távú amerikai együttműködés mellett tavaly a két márka az EMEA régióban is együttműködött, amikor a Visa hivatalos partnerként és szponzorként vett részt a Disney 100. évfordulójának ünnepi eseményein.
( onBRANDS )