A GYMBEAM EURÓPA LEGGYORSABBAN NÖVEKVŐ FITNESZ E-KERESKEDELMI SZEREPLŐJE

A GymBeam sikerének egyik sarokköve az innovációra való fáradhatatlan törekvés.

A GymBeam 2024-ben figyelemre méltó pénzügyi eredményt ért el, megerősítve pozícióját az egészség- és fitnesz iparban. A 200 millió eurót meghaladó bevétellel, – amely 29%-os növekedést jelent az előző évhez képest – a vállalat továbbra is meghatározó szereplő 16 piacon, köztük Magyarországon is, ahol ügyfélorientált stratégiája és összetartó fitnesz közössége tette ismertté. 

Rekordméretű növekedés Magyarországon

A 2024-es év a GymBeam számára minden piacon a dinamikus fejlődés éve volt. A vállalat a legnagyobb növekedést a DACH-régióban könyvelhette el, ahol az eladások kiugró mértékben, 1104%-kal nőttek az előző évhez képest. Az aktív vevőkör globálisan évi 5,5 millióra nőtt. Magyarországon ez a szám 650 000 fő, ami négyszeres növekedést jelent 2020 óta.

A GymBeam 2024-ben 10,41 milliárd forint árbevételt ért el hazánkban, ami 13%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Itthon tavaly 600 000 megrendelést adtak le a vásárlók, több mint 3,5 millió terméket téve a kosárba, ezzel megszilárdítva a vállalat piacvezető pozícióját, 45%-os piaci részesedéssel. 

Dalibor Cicman

“A 2024-es eredményeink megerősítik, hogy az innovációra, a közösségfejlesztésre és a folyamatos szolgáltatásfejlesztésére összpontosító stratégiánk kifizetődő. A jövő a növekedésről, az új piacokon való terjeszkedésről, valamint a technológiai és termékinnovációk fejlesztéséről szól.”- kommentálta az eredményeket Dalibor Cicman vezérigazgató.

Innováció a logisztika megújításáért

A GymBeam sikerének egyik sarokköve az innovációra való fáradhatatlan törekvés. Az AutoStore rendszer bevezetése a kassai központban forradalmasította a logisztikai folyamatokat. A rendszer a jövőben napi több mint 20 000 megrendelés feldolgozására lesz képes. Ezt a technológiai ugrást már előrevetítette egy 2024-es rekordnap, amikor egyetlen nap alatt 22.263 rendelést teljesítettek.

Bővülő termékkínálat

A termékinnováció szintén a növekedés egyik fő hajtóereje volt. 400 új terméket vezetett be 2024-ben a GymBeam, köztük olyan kiemelkedő közönségkedvenceket, mint a gumi vitaminok kreatinnal és ashwagandhával, vagy a fehérjés croissant, amely gyorsan bestsellerré vált. A küzdő- és vízi sportok felé való nyitás tovább színesítette a portfóliót, kiszolgálva az egyedi sportrajongók igényeit. Emellett 15 új sportruházat-kollekció debütálása is azt mutatta, hogy a GymBeam képes a funkcionalitást ötvözni a stílussal, megszólítva a vásárlók széles körét. A vállalat küldetésének másik pillére a fenntarthatóság. A vegánok számára is fogyasztható és organikus termékeket kínáló BIO termékcsalád jól tükrözi a márka egészségtudatos és környezettudatos fogyasztók iránti elkötelezettségét.

Magyar specialitások

A GymBeam aktív vásárlóinak száma Magyarországon négy év alatt megnégyszereződött, és jelenleg több mint 650 000 aktív vevője van, akik tavaly 3,5 millió terméket vásároltak. Magyarországon a legkelendőbb kategória a sporttáplálék-kiegészítők, ezek közül is a fehérjéket, a kreatint, az ízületeket támogató étrend-kiegészítőket és a vitaminokat keresik a leggyakrabban a fogyasztók. Népszerűségük a magas minőségnek, a hatékonyságnak és a tiszta összetevőknek köszönhető, amelyek a vásárlók széles körében találnak visszhangra. Az edukatív projektek, influencer együttműködések és értékes social tartalmak támogatják az erős, egészségtudatos közösséget a magyar piacon. A GymBeam számos elismerésben részesült a szakma által is; több alkalommal is elnyerte „Az Ország Boltja” verseny minőségi díját. A több mint 43 000 pozitív értékelés és a Trusted Shop minősítés bizonyítja a GymBeam elkötelezettségét a minőség és a vásárlói elégedettség iránt.
( onBRANDS )