
A Magyar PR Szövetség PREXA 2025 versenyére a tavalyi évben megvalósított projektekkel lehet nevezni.
A szakmai szervezet március 12-ig early bird, április 7-ig normál, április 14-ig pedig late entry nevezési díjjal várja a pályázatokat. A shortlistre kerültek személyes prezentációja május közepén lesz, a díjátadót június elején tartják.
Idén újra meghirdetik „Az év fiatal PR szakembere” utánpótlás-díját, ahová 35 év alatti vállalati és ügynökségi munkatársak jelentkezését várják, a nevezés ebben a kategóriában díjtalan.
Az előzsűri 20 szakemberből áll, ők online értékelik majd a pályázatokat. Az MPRSZ nagy figyelmet szentel az utánpótlásképzésnek és -támogatásnak, ezért az előzsűriben helyet kapott a 2024-es Signature PR lista első helyezettje, valamint a Next Generation PR World Cup több pályázója is. A májusi élő zsűrizés nyilvános esemény lesz, különleges lehetőséget biztosítva a tudásszerzésre a fiatalabb generációnak. A zsűri elnöke Szabó Ibolya, a Dreher vállalati kapcsolatok igazgatója.
A zsűri tagjai: Dávid Sándor, a Yettel vállalati kommunikációs igazgatója, Elkán Péter, a 4iG vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója, Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője, Horváth Ágnes, a Kreatív magazin főszerkesztője, Molnár-Bánffy Kata, a Salt Communications ügyvezetője, Novák Péter, az MRSZ elnöke, Losonczi Gergely, az E.ON Hungária Csoport vállalati kommunikációs vezetője, R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető-tulajdonosa, Rózsa Iván, az Uniomedia stratégiáért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese és Zubán Zoltán, a Ferling ügyvezető igazgatója.
A tavalyi évben a legtöbb pályázat a PR-vezérelt integrált kampányok, illetve a társadalmi kommunikáció kategóriában került a főzsűri elé, Az Év Ügynöksége díját a Noguchi, a kategóriák feletti fődíjat pedig az SOS Gyermekfalvak kapta.
( onBRANDS )