EXKLUZÍV EGYÜTTMŰKÖDÉST KÖTÖTT A TEADS ÉS AZ LG AD SOLUTIONS

Magyarországon is a Teads értékesíti kizárólagosan az LG CTV hirdetési megoldásait.

A globális média platformként működő Teads és a Connected TV (CTV) és cross-screen reklámfelületek területén élen járó LG Ad Solutions exkluzív partnerségét kötött a Közép- és Kelet-Európai régióban (CEE). Az együttműködéssel a régióba tartozó több ország mellett Magyarországon is a Teads értékesíti kizárólagosan az LG CTV hirdetési megoldásait.

A partneri kapcsolat ötvözi az LG Ad Solutions fejlett technológiáját és a Teads omnichannel szakértelmét, lehetővé téve a hirdetők számára, hogy

prémium célcsoportokat érjenek el LG Smart TV-ken.

Az LG megoldásának köszönhetően

a hirdető márkák hatásos és figyelemfelkeltő CTV kampányokat futtathatnak

a CEE piac jelentős részét lefedő magas minőségű, brand-safe tartalmi környezetben.

„Miközben az okostévék globálisan egyre inkább a „connected” háztartások központi elemévé válnak, az exkluzív partnerségünk Közép- és Kelet-Európában való kiterjesztése a Teads-el tovább erősíti a márkák azon képességét, hogy mélyebb kapcsolatokat építsenek ki a fogyasztókkal ezeken a kulcsfontosságú piacokon. Az LG Ad Solutions direct-to-glass technológiájának és a Teads omnichannel szakértelmének kombinálása lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy precízen és hatékonyan érjék el a közönséget az otthonok legnagyobb képernyőjén.” – mondta Ed Wale, az LG Ad Solutions nemzetközi alelnöke.

Az együttműködésnek köszönhetően a Teads-en keresztül hirdető márkák az LG készülékek legfontosabb és leglátványosabb hirdetési felületeit használhatják – köztük a kezdőképernyő LG Homescreen-t -, melyek releváns célközönségek elérését teszik lehetővé magas viewability és erős figyelemfelkeltés mellett. A Teads globális omnichannel platformja, innovatív kreatív megoldásai és átfogó mérési eszközei optimális eredményeket biztosítanak a márkák számára.

„A Teads LG Home Screen megjelenései nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a BMW Group Gyár Debrecen üzenetét széles körben, minél több hazai felhasználó számára eljuttassuk egy olyan prémium és egyedi platform segítségével, amely Magyarországon a tavalyi évben kezdte szárnyait bontogatni. Ennek a megoldásnak köszönhetően, innovatív és különleges formátumot használva tudtuk erősíteni a gyár országos jelenlétét.” – mondta Kolba Gergely, a Café Communications munkatársa.
( onBRANDS )