AZ ARMADILLO A STÜHMER ÚJ LEADÜGYNÖKSÉGE

Feladatuk a Stühmer teljes online ökoszisztémájának frissítése.

Az Armadillot választotta a Stühmer leadügynökségének, amely a vállalat online kommunikációjáért, kreatív kampányaiért, valamint influencer együttműködéseiért felel.

A tavalyi évben 5 ügynökség közül választotta a Stühmer új lead ügynökségévé az Armadillot.

Feladatuk a Stühmer teljes online ökoszisztémájának frissítése, teljes körű menedzselése és ezen belül az online stratégia tervezése, a kreatív kampányok létrehozása, az online kommunikáció end-to-end menedzselése, valamint az influencer együttműködések tervezése és végrehajtása.

A gyakorlatban ez többek között a social kommunikáció teljes körű megújítását jelenti, mind kreatív, mind tartalmi oldalról. Ilyen többek között a Stühmer Tiktok csatornájának elindítása, és olyan progresszív márkaismertséget és értékesítést támogató kampányok megalkotása, amelyek a Stühmer márka stratégiájának legfontosabb pilléreit és üzeneteit tartalmazzák.

„Olyan ügynökséget kerestünk, akik a Stühmer márka értékeinek és örökségének tisztelete mellett, bátran innoválnak és nyúlnak a legújabb trendek eszköztárainak irányába. Az Armadillo igazi, nagybetűs Partner, lendületesek és kreatívak, kíváncsiak a márka múltjára épp úgy, mint a gyártás egyedi megoldásaira és a termékfejlesztésre, és velünk együtt gondolkodva, bennünket is inspirálva dolgoznak ezen a prémium márkán. Az elmúlt hónapok tapasztalata, hogy jó döntést hoztunk. Sokat tett hozzá az ügynökség ahhoz, hogy értékesítés oldaláról is nézve, egy sikeres évet zárhassunk 2024-ben, és látva az idei évi terveket, biztosak vagyunk abban, hogy sok felfedezés vár még ránk, és nagyon sok boldog pillanatot fogunk szerezni a csokoládé szerelmeseinek ebben az évben is” – mondta Szende Attila, a Stühmer marketingigazgatója.

Az ügynökség aktív szerepet játszik a Stühmer saját bolthálózatának kommunikációjában; mind image, mind pedig sales-ösztönzés oldalról támogatja ezt a kiemelt értékesítési csatornát. Ezen kívül kiemelendő az a fajta nyitás, átvitt és szó szerinti értelemben is, amely például megnyitotta a mindenki számára vágyott csokoládégyár ajtaját is, és olyan tartalmakon keresztül tudtuk a fogyasztókat közelebb hozni a csokoládé varázslatos világához, mint pl. Gyetván Csaba kulisszakutató videója, amely izgalmas keretek között mutatta be a csokoládé- és szaloncukor-gyártást a maklári üzemben.

“A Stühmer márka az ügynökség szerelem projektje. Egy olyan márka, amely egyszerre nyúlik vissza a hagyományokhoz, miközben az innováció is a mindennapjainak a része. Hatalmas lelkesedéssel vetettük bele magunkat a munkába, és az elmúlt időszakban nagyon sok sikeres és eredményes kampányt tudtunk közösen megvalósítani. Mégis büszkén mondhatom, hogy az idei év talán még ennél is nagyobb zajt fog majd csapni” – mondja Sass Dani kreatív igazgató.

( onBRANDS )