
Papdi László a Danubius Hotels F&B igazgatója az elmúlt egy évben számos innovatív megoldást és új termékkínálatot vezetett be a Danubius Hotels szállodáiban. A szakember bemutatta a szállodalánc megújult reggelijét és a háttérben húzódó gasztronómiai koncepciót. A helyi beszállítók termékei mellett egészségtudatos ételek, kézműves termékek, gluténmentes kínálat is várja a Danubius Hotels vendégeit a reggelizőasztalokon.
Papdi László 2024 februárjában érkezett a Danubius Hotelshez. Az elmúlt egy évben számos újítást vezetett be csapatával a gasztronómiai területén. A szakember célja az éttermi szolgáltatások minőségi fejlesztése, melyben a legnagyobb kihívást az ország különböző pontjain található szállodák eltérő szolgáltatási palettájának megújítása jelenti. Fontos, hogy azok olyan kínálatot nyújtsanak, amivel önálló márkaként is sikeresek lehetnek a piacon, ugyanakkor optimalizálják a láncszintű gondolkodásból adódó hatékonyságot.
“Büszke vagyok az elmúlt egy év munkájára, a csapatom teljesítményére. A megújult sztenderdek lehetővé teszik, hogy minden szállodában egységes elvek és minőségi szempontok szerint történjen a vendégek kiszolgálása. Az új gasztronómiai irányok mellett sikerült fenntarthatóbbá is tennünk a működésünket.” – mondta el a vezető.
Kezdjük a reggelivel!
Melyik étkezés befolyásolja leginkább a napi energiaszintet és közérzetünket egy utazás során?
A Danubius Hotels vendégei is úgy gondolják, hogy a reggeli kiemelten fontos a napi aktivitásokhoz és emiatt magasak is elvárásaik a szállodai reggelivel kapcsolatban. Ennek szellemében a szállodalánc 2025 márciusától átalakítja reggeli kínálatát.
„A Danubius Hotels 2024 őszén kutatást végzett budapesti szállodáiba érkező külföldiek körében. Kiderült, hogy vendégeink a legfontosabb étkezésnek a reggelit tartják, ezért kiemelt figyelmet fordítunk a szállodai kínálatra. Az értékelt termékcsoportok közül a kiváló minőségű pékáru és vaj, a kávé és a reggeli narancslé mellett a helyi ízeket, alapanyagokat tartották a legfontosabbnak. Papdi László fejlesztései, a gasztronómiai kínálatunk kibővítése, harmonizálnak a kutatásunkban megtudottakkal. – mondta el Fabriczki Petra, a Danubius Hotels kommunikációs igazgatója.
A szállodalánc a vendégelvárásokat olyan élményelemekkel tudja felülmúlni, amik segítik a tudatos választást és nem kell kompromisszumot kötniük például a mentesség kapcsán sem. Az igényekre történő reakció annál is inkább fontos, mert ahogy a kutatásból kiderült, a Budapest iránt érdeklődő utazók, ha egyszer eljöttek fővárosunkba, biztos, hogy vissza szeretnének térni.
Gluténmentes termékek
Papdi László és csapata elsőként, reagálva a vendégigények változására, a Danubius Hotels szállodáiba bevezette a gluténmentes pékáru választékot. Minőségi, hazai manufaktúra, a Serfőző Gluten Free Bakery gluténmentes termékeit választották a szállodák reggeli és rendezvénykínálatába. Serfőző Márti alapító-tulajdonos tíz éve van jelen a piacon gluténmentes termékeivel, melyek közül többféle – édes és sós változatban is – a Danubius Hotels minden szállodájában elérhetőek.
Danubius Hotels süteménykínálat
László az elmúlt év egyik legjelentősebb fejlesztésének a Danubius Hotels szállodai éttermeiben, kávéházaiban a vendégcsalogató süteménykínálat kialakítását tartja. A kreatív tervezés és a megvalósítás Rezneki Zoltán, a Danubius Hotels központi cukrászatának vezetőjének munkáját dicséri.
“Hosszú termékfejlesztés előzte meg a munkát. 14 új sütemény készült, köztük laktózmentes és egyéb allergénmentes változatok. A Danubius Hotels vendégei így bármelyik szállodánkban is járnak, mindenhol megtalálják kedvenc süteményüket.” – teszi hozzá a szakember.
Környezettudatosság
A Danubius Hotels kiemelt törekvése, hogy fenntarthatóvá tegye működését, ennek egyik stratégiai területe az éttermi részleg. “A környezettudatos gondolkodás egyik fő fókusza az étel- és alapanyagpazarlás lehetőségének minimálisra csökkentése. A reggeli átalakítása is ebben a szemlelétben folyt. A digitális fejlesztések is mind azt segítik elő, hogy tudatosan tervezhessük a mennyiségeket. A helyi beszállítók termékei pedig alacsony szinten tartják a termékek ökológiai lábnyomát.” – mondja el Papdi László, F&B igazgató.
A reggelin túl…
A szállodalánc célja, hogy tovább erősítse a helyi, minőségi termelőkkel, partnerekkel kialakított kapcsolatokat. A fenntarthatósági szempontok mellett a vendégek igényeinek kedvezve.
( onBRANDS )