ÚJ VEZETŐKKEL ERŐSÍT AZ ECONOMX

A két új vezető határozott célkitűzésekkel és stratégiai tervekkel érkezik a kiadványhoz.

Új vezetőket nevezett ki az Economx gazdasági site élére az Indamedia. 

A brandhez olyan üzleti konferenciák is kapcsolódnak, mint az AI Summit, Money Talks és a Macronomx Meetup.

A további dinamikus fejlődés támogatására az Indamedia most kiemelkedő vezetői tapasztalattal rendelkező szakembereket nevezett ki a kiadvány élére: az ECNMX Kiadó ügyvezetői pozícióját Tamasi Szilvia, a magazin főszerkesztői székét Ilku Miklós foglalja el júniusban.

Tamasi Szilvia 2022 óta irányítja ügyvezetőként a We Love Budapest és Balaton oldalakat, és az ő nevéhez fűződik az Indamedia könyvkiadója, az Inda Press Kiadó felépítése is. A szakember közel tízéves vezetői tapasztalattal rendelkezik, a cégcsoporthoz érkezése előtt a MOL Limo marketingvezetőjeként és a Libri brandmenedzsereként dolgozott. Új pozíciójában – a We Love oldalak és az Inda Press mellett – az Economx brand további erősítéséért, valamint a kiadó cég pénzügyi eredményéért fog felelni.

Ilku Miklós a Nemzeti Sport Online-nál kezdte pályafutását, később a Magyar Olimpiai Bizottságnál is dolgozott, majd 2020-tól az Index szerkesztőségét erősítette: kezdetben rovatvezetőként, aztán főszerkesztő-helyettesként vett részt a vezető hírportál munkájában. Az Index után a Sportal.hu főszerkesztője lett, a Ringier-től idén januárban távozott.

A két új vezető határozott célkitűzésekkel és stratégiai tervekkel érkezik a kiadványhoz, melyek között kiemelt helyen szerepel a célközönség bővítése a fiatal, tudatos olvasóréteg megszólításával, a tartalmi tematika szélesítése, az adatvezérelt és vizualizált újságírás erősítése, a mélyebb elemző anyagok arányának növelése, valamint egy gazdasági klub kialakítása és a már megkezdett rendezvényes vonal további fejlesztése.

“Azt gondolom, Ilku Miklóssal kiváló csapatot fogunk alkotni a jövőben, Fontos célunk, hogy mértékadó, szakmailag megbízható tartalmainkkal hosszú távon hivatkozási ponttá váljunk a magyar sajtóban.” – fogalmazott Tamasi Szilvia.
( onBRANDS )