MAJKA A ONE MÁRKANAGYKÖVET

Majka a volt One márkanagykövet.

Majka volt, Majka one, Majka lesz?

Éppen, hogy csak tegnap írtam róla:

Egy márkanagyköveti szerep igen könnyen törékeny lehet.

“A kollaboráció révén számos kreatív tartalom készül majd, hiszen az innovatív, de emberközpontú szemlélet a One márka esetében fontos alapértékek.” – hangzott el 2025. januárban, amikor is a One bejelentette, hogy Majka lesz a márkanagykövetük.

Akkor is voltak ezzel kapcsolatban érzéseim, kérdéseim, most a Majka koncert által generált habverés után méginkább. Leginkább, mikor és hogyan jön el a szakítás…

Nos, ez alá írták például ezt kommentben: “Miért jönne szakítás?
Ha emiatt felbontanák a szerződést, akkor azzal egyértelművé tennék, hogy kormánypárti fennhatóság alatt állnak. Ezt nem engedhetik meg maguknak ennyivel a választások előtt.”

Bár a dal már régóta megszületett, most jónéhány politikus és poliztika közeli megmondó Orbán Viktorral azonosította Bindizstán miniszterelnökét, Majka pedig ezek után az új ellenségük lett.

Kérdésem, miszerint mikor és hogyan jön el a szakítás, hamar, már másnapra válaszra talált:

a One Magyarország a koncert jelenet miatt megszünteti, lezárja márkanagyköveti együttműködését Majkával.

Az indolás szerint, a történtek ellentétesek a 4iG Csoport alapértékeivel és szerződésben megfogalmazott elvárásaival, valamint éles ellentétben állnak a One márka által képviselt értékekkel. A cég hozzátette, hogy elkötelezettek a politikai és világnézeti semlegesség, valamint a társadalmi sokszínűség tiszteletben tartása mellett.

Majka Facebook oldalán reagált: “Free Bindzsisztán”

Hogy lesz-e visszaút, ki tudja. Lásd Dopman Pityinger László…

Lényeg a lényeg, hogy az influenszer, a véleményvezér és a márkanagyköveti együttműködések sok esetben nagyon törékenyek tudnak lenni.

Kőszegi András )