A NEW BALANCE GLOBÁLIS PLATFORMJA

Bemutatja a sportolók új generációjának energiáját és elszántságát.

A We Got Now a New Balance folyamatosan futó globális kampánya, amely a jelen pillanatot és a márka sportolóinak eredményeit ünnepli.

A középpontban a New Balance-hoz kötődő sportolók sokszínű névsora áll, köztük

Shohei Ohtani (baseball),

Gabby Thomas (atlétika/sprint),

Endrick (futball),

Coco Gauff (tenisz),

Cameron Brink (kosárlabda),

Tyrese Maxey (kosárlabda),

Kawhi Leonard (kosárlabda) és

Bukayo Saka (futball).

A „We Got Now” 2020-ban indult a New Balance globális platformjaként, amely a sportolók szenvedélyes elkötelezettségét és elszántságát mutatja meg karrierjük mindennapi pillanataiban – miközben hiteles kapcsolatokat épít a közönséggel világszerte.

„A We Got Now debütálása óta sikeresen ismertette meg a New Balance-ot több millió új fogyasztóval. Minden reklám a sport örömét ragadja meg nagyköveteink érzelmein és tehetségén keresztül.” – mondta Jeff McAdams, a New Balance globális marketingért felelős alelnöke.

Azzal, hogy

bemutatja a sportolók új generációjának energiáját és elszántságát

– és a körülöttük lévő világra gyakorolt hatásukat –, a kampány továbbra is visszhangot kelt a globális közönségben. 2025 folyamán újabb kreatív tartalmak jelennek meg, a sportnaptár kulcsfontosságú pillanataihoz igazodva.

A kampányt a New Balance a New York-i székhelyű VMLY&R marketingügynökséggel együttműködve készítette.
( onBRANDS )