AZ OTP MOBIL MOSTANTÓL SIMPLEPAY

SimplePay márkanév alatt egységesítik a vállalkozásoknak kínált digitális fizetési megoldásokat.

Július 1-től SimplePay néven folytatja a működést a fizetési megoldásokat fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil.

A névváltás célja, hogy jobban tükrözze a vállalat egyre bővülő szolgáltatásportfólióját, és egyszerűbbé tegye a kommunikációt a lakossági és vállalati ügyfelei felé.

„A névváltás egy fontos mérföldkő, amely összhangban van azzal a törekvésünkkel, hogy egységes, átlátható ernyő alá szervezzük a SimplePay márkanév alatt elérhető szolgáltatásokat” – mondta Bese Péter, a SimplePay vezérigazgatója és az OTP Bank Kereskedői szolgáltatásokért felelős vezetője.

A digitális fizetések robbanásszerűen növekedtek az elmúlt években hazánkban is:

2024-ben az online vásárók száma Magyarországon meghaladta az 5,2 millió főt, ami 300 ezerrel több az azt megelőző évhez képest. A magyarországi online kártyaelfogadások 80 százalékát az OTP Csoport fizetési megoldásai adják, a magyar internethasználók pedig a Simple mobiltárca funkcióját választják a leggyakrabban.

A SimplePay ugyanis nem csak a digitális fizetés előnyeit kínálja a kereskedőknek és a vásárlóknak, hanem egy teljes körű integrált fizetési ökoszisztémát, amely biztonságos, rugalmas és felhasználóbarát megoldásokat kínál online és offline térben egyaránt. A SimplePay online fizetési platform a webáruházak számára nyújt többféle fizetési módot, így bankkártyás, digitális kártyás (Apple Pay, Google Pay), és qvik fizetési lehetőséget, illetve biztosítja a Simple alkalmazást használók számára a gyors, Simple-fiókos alternatívát. Az üzletek és szolgáltatók számára a fizikai bankkártyás, digitális kártyás és qvik elfogadást támogató POS-terminál és Telefonos POS alkalmazás érhető el.

A SimplePay tulajdonában lévő leányvállalata a borravalós szolgáltatásairól ismert HelloPay is, amely a vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok számára kínál innovatív fizetési megoldásokat.

“Minden nap azért dolgozunk, hogy gyors, komplex, innovatív fizetési élményt nyújtsunk a vásárlóknak, ami a technikai előny mellett – például semmilyen fejlesztést nem igényelnek az új fizikai megoldások bevezetései sem – komoly üzleti értékkel is bír a kereskedő számára. A vásárlói elégedettség a fizetés egyszerűségén, gyorsaságán és megbízhatóságán keresztül közvetlenül és közvetve is megtérül számára. Ráadásul kereskedőpartnereinknek marketing, kampányokban való megjelenési lehetőséget is biztosítunk” – hangsúlyozta Bese Péter.

Újdonságokkal érkezik a Simple app

A SimplePay a jövőben is kiemelten támogatja a lakossági vásárlókat, a Simple alkalmazást használók számára az elmúlt időszakban például több innovatív megoldás is elérhetővé vált, mint például a kiterjesztett Simple-fiók, melynek segítségével fizetési módtól függetlenül képes a felhasználó nyomon követni a költéseit. Szintén újdonság a Simple Bit hűségprogram, amelynek köszönhetően a fióktulajdonosok pontokat gyűjthetnek és válthatnak be értékes nyereményekre.

A névváltással egy időben néhány kiegészítő szolgáltatás kikerül az alkalmazásból: a taxi-, a könyvrendelés és a mozijegyvásárlás.
( onBRANDS )