ÖTSZÖRÖS IPRA-GYŐZELEM A LOUNGE PR KAMPÁNYAINÁL

Az MVM Future Talks, a Bolt taxi és a Budapest Airport kampányai is a díjazottak között.

A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA) eredményhirdetésén. A Bolt taxi, az MVM Csoport és a Budapest Airport kampányai egyaránt a világ élvonalába kerültek a londoni székhelyű szakmai szövetség globális versenyén.

A Lounge Communication a következő kategóriákban nyert:

  • Energy and Utilities – Agency, Event Management and Live Communication – Agency, valamint Influencer Relations – Agency kategóriák:
    Egészséges évtizedek és szuperhumánok – MVM Future Talks
  • Consumer Service – Agency kategória:
    Értjük egymást – Bolt taxi
  • Reputation and Brand Management – Agency kategória:
    Pályairány – Budapest Airport

Az MVM Future Talks „Egészséges évtizedek és szuperhumánok” című kampány a transzhumanizmus és a hosszú élet lehetőségeit mutatta be interaktív élményeken, dokumentumfilmeken és nemzetközi gondolkodókon, tudósokon keresztül. A cyberpunk esztétikával operáló köztéri installációk, a tudományos hitelességgel ötvözött nagyköveti kommunikáció és a nagyszabású élő talk show három kategóriában is győzedelmeskedett.

A Budapest Airport „Pályairány” című employer branding kampány a Budapest Airport pozícióját erősítette a munkaerőpiacon: gamifikált önismereti eszközök, tartalomvezérelt kommunikáció és egy új márkafilm segítette a repülőtér karrieroldalának látogatottságát és jelentkezésszámát több mint hatszorosára növelni.

A Bolt Magyarország „Értjük egymást” kampány a Bolt English-speaking kategória bevezetését kísérte. A taxi szolgáltató ingyenes angol nyelvi képzést biztosított több száz sofőrjének, és ezzel nemcsak a turizmus kiszolgálásában ért el kiemelkedő eredményeket, hanem új mércét állított a közösségi közlekedési szolgáltatások piacán is.

Az IPRA Golden World Awards az International Public Relations Association által 1990-ben alapított globális verseny, amely a PR szakma Oscar-díjának számít. A Golden World Awards díjakkal minden évben a világszinten is kivételesnek számító kommunikációs teljesítményt ismeri el a nemzetközi szakmai zsűri.
( onBRANDS )