
Az ALTEO bemutatta megújult vállalati arculatát és új márkaszlogenjét, amelyek a cég szakmai területeken és a Budapesti Értéktőzsdén elért sikereire és piaci pozíciójára reflektálva új korszakot nyitnak a társaság történetében.
A teljes vizuális megújulás üzenete, hogy az ALTEO a fenntartható energiatermelés és a körforgásos gazdaság meghatározó szereplője, miközben partnereinek a legmodernebb megoldásokat kínálja a zöld átállás megvalósításához.
Az új logó központi eleme az ALTEO nevében lévő „O” betű 45 fokos metszése, amely ebben a kontextusban a zéró karaktert is szimbolizálja. Ez a grafikai megoldás egyaránt utal a körforgásos gazdaságra és a zéró kibocsátás távlati céljára.
A jel így a technológia és a fenntarthatóság találkozási pontját jeleníti meg, egyértelműen kifejezve az ALTEO hosszú távú küldetését.
Az új szlogen, a „Powering Tomorrow / A holnap energiája” tovább erősíti a vállalat értékeit és jövőképét.
Az új arculat szimbolikája túlmutat az esztétikán: Kandinsky Several Circles című festménye inspiráció volt a színtervekre, a harmóniát, a mozgást és az egyensúlyt testesítve meg.
„Új arculatunkkal a vizuális megjelenésünk is összhangba kerül azzal a piaci pozícióval és értékrenddel, amelyet az elmúlt években felépítettünk. Megjelenésünk azt az üzenetet közvetíti, hogy partnereink számára mindig megbízható és hatékony eszközöket kínálunk a zöld átállás megvalósításához vezető úton” – magyarázza Csaba Lajos, a vállalat kommunikációs vezetője.
Az új vizuális elemek 2025. augusztus 25-től váltak az ALTEO identitásának részévé, a kapcsolódó kommunikációs kampány pedig szeptember 1-jén indult a vállalat partnerei és munkatársai számára. Az új arculat a mindennapi működés és kommunikáció minden szintjén megjelenik, a digitális felületektől az ügyfélkapcsolaton át a vállalat új székházának belső tereiig.
( onBRANDS )