
Kiss Zsuzska vezető marketingkommunikációs szakértőként csatlakozik az EFOTT-HÖOK cégcsoport csapatához. A szakember korábban közel egy évtizeden át volt az EFOTT fesztivál sajtófőnöke, és meghatározó szerepet töltött be az Educatio Kiállítás kommunikációs vezetésében is.
Új pozíciójában kiemelten a stratégiai B2B és B2U (egyetemekkel való) együttműködések, valamint a támogató partnerekkel kialakított, hosszú távú kommunikációs kapcsolatok fejlesztése tartozik a feladatai közé.
Szakmai pályafutását az SPI International filmforgalmazónál kezdte, majd az RTL Magyarországnál, digitális kiadóvállalatnál és médiaügynökségnél is dolgozott. Tapasztalatai kiterjednek könyvek, műsorok, videós tartalmak, kulturális és B2B projektek marketing- és PR kommunikációjára, valamint a social media stratégiai használatára. Legutóbb az Indamedia kommunikációs igazgatójaként tevékenykedett.
„Nagy örömmel térek vissza ahhoz a dinamikus csapathoz, amelynek munkáját korábban is szívügyemnek tekintettem! Hiszem, hogy a cégcsoport egyedülálló ökoszisztémája – fesztiválok, kiállítások, mentorprogramok, minőségi felsőoktatási kapcsolatok és szárnyaló digitális platformok – valódi értéket és élményeket nyújt a fiatalok számára, miközben átfogó, produktív megoldást kínál a következő generáció megszólítására és bevonására” – mondta Kiss Zsuzska.
„Az HÖOK és az EFOTT ma már nem csupán fesztiválok és kiállítások szervezője, hanem olyan komplex kapcsolódási pont, amely hidat teremt a hallgatói közösségek és a gazdasági, társadalmi szereplők között. Zsuzska tapasztalata és elhivatottsága szupererő lesz ebben a misszióban, stratégiai gondolkodásmódja pedig hozzájárul ahhoz, hogy partnereink még hatékonyabban érhessék el a jövő generációját” – hangsúlyozta Eszterhai Marcell, a HÖOK elnöke.
( onBRANDS )