A Cosmopolitan Blogger Days október 26-án szakmai nappal indult, majd október 27-én a bloggereknek, vloggereknek, influencereknek szóló előadásokkal és programokkal folytatódott. A rendezvényen több mint 1800-an vettek részt.
A két nap fénypontja a Cosmopolitan Blogger Awards 2018 díjátadó volt. Az idei pályázatra ezúttal 9 kategóriában közel 500 pályázat érkezett, amelyeket a hat tagból álló szakmai zsűri bírált el szigorú szempontrendszer alapján. A zsűriben ezúttal Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Farkas Dániel YouTube-szakértő, Oravecz Nóra énmárka- és storytelling-stratéga, Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója, Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport digitális stratégája és Csiszár Gergő, a Post For Rent ügyvezetője és alapítója kaptak helyet.
A klasszikus bloggerpályázat mellett ebben az évben
először a legmeghatározóbb influencereket is díjazta a magazin,
akikre a szakmai zsűri jelölése alapján a közönség szavazhatott. Rájuk, valamint a zsűri által a közönségdíjra javasolt bloggerekre összesen 153 619 olvasói szavazat érkezett.
A Cosmopolitan Blogger Awards 2018 nyertesei:
Az Év Bloggere: Pusztai Olivér, Stíler blog
Az Év Vloggere: Kovács Dorottya, Chloe From The Woods
Az Év Gasztrobloggere: Iklódi Dóra, Wander. Food. Wonder
Az Év Travel Bloggere: Mátai András, utazgatok.hu
Az Év Fashion Bloggere: Csalár Bence, bencecsalar.com
Az Év Beauty Bloggere: Kertész Kriszta, Green Veda
Az Év Fitness Bloggere: Gökler Kriszti
Az Év Felfedezettje: Győri Zoltán és Réka, Mit játsszunk? blog
Az Év Instája: Kórusz Bea, @mysecret.fashiondiary
Az Év Női Influencere: Kulcsár Edina
Az Év Férfi Influencere: Dancsó Péter
Az Év Gasztroinfluencere: Fördős Zé
Az Év Travel Influencere: Nánásiék
Az Év Beauty Influencere: Viszkok Fruzsina
Az Év Fashion Influencere: Kovács Dorottya, Chloe From The Woods
A Közönség Kedvence: Alexy Vivien
“A Cosmopolitan Blogger Awards mára egy meghatározó díj lett a magyar média- és influencerpiacon. Olyan tájékozódási pont, amely segítségül szolgál az ügynökségeknek és hirdetőknek, hogy milyen mikro- és makroinfluencerekkel, bloggerekkel és vloggerekkel érdemes együttműködniük. Valamint a véleményvezér-szcénának is visszajelzést ad arról, hol tartanak épp a karrierjükben.” – nyilatkozta Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője.
Az esemény házigazdája ezúttal is Steiner Kristóf volt, aki olyan neves előadókat konferált fel a színpadra, mint Kasza Tibor műsorvezető és onlinemarketing-szakember, Oravecz Nóra énmárka-stratéga, Tatár Csilla és Takács Nóra műsorvezetők, vagy Kovács Dorottya, a Chloe From The Woods bloggere és Tokár Tomi műsorvezető.
A Central Médiacsoport képviselői, köztük Zalai Ágnes digitális stratéga vagy Baráth Andrea marketingigazgató mellett Rubin Kata, a UNICEF Magyarország kommunikációs igazgatója is érdekes előadásokkal készültek. Ezen túl két kerekasztal-beszélgetés során például Rubint Réka és Schobert Lara segítségével láthattunk bele picit jobban a Musical.ly generáció világába, illetve Mádai Vivien műsorvezető, Bánhidi Dóra, a Pandarte blog szerzője és Priger Inez a social media sztáranyukái életébe engedtek némi betekintést. Az előadások mellett workshopok és közönségtalálkozók színesítették az esemény programját.
(onBRANDS)