EVOSOFT MOZITEREM AZ CINEMA CITY ALLEE-BAN

A teremszponzoráció adta lehetőségeket már több márka is beépítette a kommunikációjába.

Az evosoft a mozis megjelenésben rejlő lehetőségeket munkáltatói márka építésre, a 2017-es on-screen kampányát egészítette ki 2018 áprilisától a névadó teremszponzoráció márkaépítő elemeivel.

“Mindig nagyon örülünk, ha az Ügyfeleink elégedettek és visszatérnek hozzánk. A hosszú távú együttműködés valóban komplex, hiszen 360°-os mozis kommunikációval együtt valósul meg a mozivásznon és a mozi területén is. Így az evosoft nevével és logójával találkozhatunk már a terembe szóló mozijegyen, a terem bejárata fölötti LCD kijelzőn, 2 db plasztik táblán a terem két oldalán, valamint a lobbyban található szponzor falon is.  A szponzorációhoz tartozó on-screen megjelenés részeként, áprilistól az Allee 1-es termében a legelső üdvözlő szpotként minden film előtt minden nap az ügyfél, azaz az evosoft reklámfilmje látható.”- mondta el Krausz István a Cinema City New Age Advertising Médiaértékesítési Managere.

Saját készítésű videónkat elsősorban belső használatra készítettük el, hogy munkatársaink is nyomon követhessék fejlődésünket. A videóban a Cinema City – New Age Advertising-gal kötött új mozis teremszponzorációs együttműködésünk előnyeit és részleteit Petényi István, az evosoft ügyvezető igazgatója maga mutatja be.” – nyilatkozta Gönye Zoltán, az evosoft marketing vezetője.
(onBRANDS)