25 ÉVES A WOMEN’SECRET

A kampányban 9 különleges női karakter osztja meg a fehérneműkkel kapcsolatos véleményét.

Ennek kapcsán elindította a #VERYUS (Ilyenek vagyunk) című videósorozatát. A kampány célja, hogy márkához hűen bemutassa és támogassa a női sokszínűség szépségét.

„Amiben otthon érzem magam. Egy tipikus vasárnap nem mozdulnék ki.” – ehhez hasonló, egyszerű, mégis különleges válaszokat adtak a forgatáson résztvevők arra a kérdésre, milyen pizsamát szeretnek. A Women’secret videóiban különböző életkorú és helyzetű szereplők hétköznapi szituációkról mesélnek a divatmárka ruhadarabjaiban. A kampány célja az volt, hogy rámutasson a sokszínű igényekre a fehérneműkkel kapcsolatos témákban, amelyek a mindennapok állandó részesei.

A brand – fennállása óta először – szeptemberben egy casting felhívást tett közzé a közösségi oldalán, olyan nők jelentkezését várva, akik szívesen szerepelnének a már emblematikusnak számító őszi-téli kollekció kampányfotóin.

Több mint 7000 jelentkező közül végül 9 hölgyet választottak ki,

akik a rövid videókban megosztották a véleményüket, tapasztalataikat a pizsamák, melltartók, alsóneműk kapcsán. A természetes szépség inspiráló hatását megmutatva, a Women’secret a 25. évfordulóján ezzel a kampánnyal szeretne köszönetet mondani minden nőnek, életkortól, fizikai vagy személyes adottságtól függetlenül.

Magyarországon 17 éve nyílt meg az első Women’secret üzlet, amelyet azóta még 11 bolt követett.
(onBRANDS)