HAZAI DIVATTERVEZŐK ALKOTTAK ÚJ KÜLSŐT A SZENTKIRÁLYINAK

A Szentkirályi bemutatta a limitált kiadású „designer” csomagolását.

Az ünnepi időszakra készült ásványvizek egyedi címkéit Nagy Noémi (Prieston) és Lakatos Sándor (Sandor Lakatos Menswear) készítették el.

A Szentkirályi ásványvíz magyar márkaként elkötelezett a hazai tehetségek támogatása mellett, és hisz a folyamatos megújulásban.

Az idei ünnepi időszakot egy különleges együttműködéssel teszik emlékezetesebbé.

A Szentkirályi limitált kiadású palackjait két designerrel közösen álmodta újra.

Nagy Noémi, a Prieston márka tulajdonosa, ruhái sajátos jegyeinek felhasználásával készítette el a szénsavmentes Szentkirályi palackok virágos címkéjét.

Lakatos Sándor logója, a sajátos hat csíkos minta a szénsavas palackok csomagolásán köszön vissza.

„Örültem a felkérésnek, mert szeretem a kihívásokat, és csomagolást ilyen formában még nem terveztem. Mivel a Szentkirályi fő motívuma a szív, ráadásul a rózsaszín is nagyon közel áll hozzám, nem volt nehéz dolgom. A márkám jellegzetes vonásait használtam fel, mind színek, mind formák tekintetében, így a cseresznyefavirágzást jelenítettem meg a címkén.” – mondta el Nagy Noémi, a Prieston márka alapítója.

„Nagyon sokat jelent számomra, hogy egy töretlen sikerű hazai márkával dolgozhatok együtt. A Szentkirályi elképzelése egyből passzolt az ötleteimhez, és szinte azonnal harmonizált a színekkel, geometriai formákkal, mintákkal, amelyekkel dolgozom.” – mondta Lakatos Sándor. 

„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos megújulásra. Nemcsak saját magam, de a brand esetében is fontosnak tartom, hogy kövessük az aktuális trendeket. Az évek során a Szentkirályi címkéi a divattal együtt változtak, a mostani együttműködés ennek az útnak egy kiemelkedő állomása.” – tette hozzá Balogh Levente, a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.

A limitált kiadású 0,5 és 1,5 literes palackokkal november második felétől egészen az ünnepek végéig találkozhatnak a fogyasztók az üzletek polcain.
(onBRANDS)