Az FTC és az MVM közleménye szerint a nemzeti energetikai vállalat mostantól az FTC, és ezen belül a különböző egyéni és csapatsportágak szakosztályainak kiemelt támogatójaként segíti a zöld-fehér sportolók sikereit.
A stratégiai megállapodás alapján az MVM az érintett szakosztályoknak nem csupán a felnőtt sportolóit, hanem az U14-es korosztálytól kezdve az utánpótláskorú versenyzőit is támogatja. A szponzoráció fejében a vállalat az FTC sportközpontjában, labdarúgó-stadionjában, edzőpályáin, edzőtermeiben, a pályák menti perimétereken, molinókon, kijelzőkön, a klub médiafelületein, hírleveleiben, online és közösségi média csatornáin, illetve a sportolók mezfelületein jut megjelenési lehetőséghez, illetve egyebek mellett
egyes létesítmények névadási jogaival is élhet.
“Az MVM Csoport stratégiai céljai közé tartozik a fiatal generációk támogatása, ezért is támogatjuk nagy örömmel Magyarország egyik legsokrétűbb, legsikeresebb tornaklubját, hazánk sportsikereit, illetve a jövő legkiemelkedőbb sportolóinak fejlődését, a sportolási körülményeik javítását, és ezzel további fantasztikus eredmények megszületését.” – emelte ki Kóbor György, az MVM elnök-vezérigazgatója.
A közlemény kitér arra is, hogy Magyarország harmadik legnagyobb vállalataként az MVM számára az együttműködés módot ad a meglévő és potenciális ügyfelek elérésére,
a csoport márka- és szolgáltatás ismertségének növelésére, üzleti céljainak támogatására.
A különböző sportágakon keresztül pedig a vállalatnak lehetősége nyílik a fiatal generációk vagy éppen a nők megszólítására, a fenntarthatóság és az egészséges életmód propagálására is, hiszen az együttműködés kiterjed a kisebb és nagyobb szakosztályokra is, a vízilabdától, a szinkronúszáson át az ökölvívásig, kézilabdáig, vagy éppen a jégkorongig.
“Megtisztelő számunkra, hogy az MVM Csoport bizalmat szavazott klubunknak, és nemcsak a férfi labdarúgás, hanem más, szintén sikeres és népszerű szakosztályunk mellé állt.” – mondta Kubatov Gábor az FTC elnöke, aki hangsúlyozta: “a sikerekhez elengedhetetlenül szükségesek a szponzorok. Lehet bármekkora a Fradi-szívünk, ha olyan megbízható és remekül működő társaság, mint például az MVM Csoport, nem érezné úgy, hogy érdemes mellénk állnia.”
A jövőre 120 éves FTC sportolói az egyesület fennállása alatt 29 olimpiai aranyérmet szereztek.
(onBRANDS)