ÚJ TÁRS-KREATÍV-IGAZGATÓ A CAFÉ COMMUNICATIONS-NÉL

Csirke Dániel több mint 3 év Cafés pályafutás után távozott ebből a pozícióból.

Február elejétől Zsembery Péter tölti be a Café Communications társ-kreatívigazgatói posztját.

A szakember feladata lesz többek között az ügynökség új, kreatív, digitális és tartalom marketing megoldásainak fejlesztése, valamint azok hatékony integrálása az ügyfelekkel való közös munkába, projektekbe.

A szakember az ügynökségnél töltött időszaka alatt aktívan hozzájárult a Stories. branded content almárka elindításához, az ügyfeleknek készített sikeres kampányok és az ügynökségi csapat fejlesztéséhez.

„Köszönjük Daninak az elmúlt évek közös munkáját. Az elmúlt évben a Café a 12. helyről a 3. helyig tornázta fel magát az ügynökségi rangsorban az M+ Listán. Ez köszönhető annak a számos díjnak, amit az elmúlt évben nyertünk, beleértve a Golden Drum aranyat is. A sikerben neki is nagy szerepe volt. Péter személyében egy tapasztalt, inspiráló szakember csatlakozott a Caféhoz.” – mondta el Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.

Zsembery Péter a Debreceni Egyetemen végzett, karrierjét szövegíróként kezdte 2004-ben a Young & Rubicamben. 2010-ben a DDB-be igazolt senior copywriterként, 2011-től 2013-ig az ügynökség kreatív group headje volt. Az elmúlt években lead copywriterként tevékenykedett a Kirowski Isobarban, majd a Why? Partnersben. Készített kampányokat a Vodafone-nak, a McDonald’s-nak és a Telekomnak is, de köze volt számos Vénusz, Tesco, Ford és Erste Bank kampányhoz is.

„A 2019-es év első hónapjaira kifejezetten igaz a Café Communications jelmondata, „A változás inspirál”.  Új energiák, új látásmódok, új ügyfelek érkeztek a házba. Ez az év a megszokott minőségi munka és értékek mellett az új lehetőségek felfedezéséről fog szólni nekünk, amelyben számítunk Péter tapasztalatára is.” – mondta el Varga Gábor Zoltán, a Café Communications kreatív ügynökségi részlegének operatív igazgatója.
( onBRANDS )