„ALL THE STORIES ARE TRUE”

Nőkkel definiálja újra a NŐ szó jelentését a Converse.

A Converse kampánya keretében március 8-án, nemzetközi nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében

a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni 2019-ben.

A magyarországi eseménynek március 8-án a Converse Westend üzlete ad otthont.

Az aktivitást a márka legújabb, „Love the Progress kollekciója inspirálta, amelyet a márka női tervezői alkottak meg a szeretet, az egység és a közösség erejéből merítve ihletet. A cipőkön inspiratív grafikai nyomatok, kézzel írott üzenetek és formabontó színek bátorítják a nőket egymás támogatására.

A nemzetközi nőnapot a Converse olyan múltbéli és jelenkori nők történeteivel ünnepli, akik maguk alakítják jövőjüket, és

saját szavaikkal értelmezik újra a női nem fogalmát, miközben másokat is inspirálnak.

Millie Bobby Brown színésznő és aktivista Ausztráliában csatlakozott a globális eseményhez, ahol egy workshop keretében fiatal nőkkel együtt beszélgetett arról, mit is jelent a mai világban lánynak lenni. A kampány magyarországi szereplője Lukoviczki Réka, aka RobotGirl, aki saját történetével üzent Converse cipőjén: We are awesomely adaptive!

Az aláírt üzenetekkel ellátott cipők a női összefogást jelképezik, és később kiállításra vagy adományozásra kerülnek. Kampány hashtag: #InMyConverse
( onBRANDS )